هم ردیفی میان راهبردهای کسب وکار و راهبردهای نظام های اطلاعاتی در سازمان های برتر ایرانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هم ردیفی میان راهبردهای کسب وکار و راهبردهای نظام های اطلاعاتی در سازمان های برتر ایرانی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هم ردیفی میان راهبردهای کسب وکار و راهبردهای نظام های اطلاعاتی در سازمان های برتر ایرانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هم ردیفی میان راهبردهای کسب وکار و راهبردهای نظام های اطلاعاتی در سازمان های برتر ایرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هم ردیفی میان راهبردهای کسب وکار و راهبردهای نظام های اطلاعاتی در سازمان های برتر ایرانی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های مدیریت انتظامی (مطالعات مدیریت انتظامی)

تعداد صفحات :۳۲

زمینه و هدف: در محیط پرتلاطم کسب و کار امروزی، موفقیت سازمان ها در گرو جهت گیری همه بخش های سازمان، در راستای مسیر راهبردی آن است. در چنین محیطی که بیشترین سرمایه گذاری سازمان ها بر روی فناوری اطلاعات و نظام های اطلاعاتی صورت می گیرد، سازمان ها در جهت رسیدن به اهداف راهبردی خود چاره ای جز استفاده از فناوری اطلاعات به عنوان یک منبع راهبردی ندارند و اینجاست که مفهوم همسویی راهبردهای فناوری اطلاعات و کسب و کار (همسویی راهبردی)، معنی پیدا می کند.همسویی راهبردی، به به کارگیری فناوری اطلاعات به شیوه ای شایسته و بهنگام و در توازن با راهبردها، اهداف و نیازهای کسب و کار اشاره دارد. تحقیقات انجام شده در زمینه همسویی راهبردی، وجود ارتباط مثبت و موثر بین راهبردهای رقابتی، فناوری اطلاعات و عملکرد سازمانی را نشان می دهد. مدیرانی که در سازمان هایشان موفق به ایجاد همسویی راهبردهای کسب و کار و فناوری اطلاعات شده اند، تاکید می کنند که ایجاد یکپارچگی برای بقا و موفقیت سازمان ها ضروری به نظر می رسد. این مقاله هم ردیفی را بر عملکرد کسب و کار که مطابق طبقه بندی مایلز و اسنو (سازمان هایی با راهبرد تدافعی، سازمان هایی با راهبرد تحلیلی و سازمان هایی با راهبرد پیش نگر) می باشد، ارزیابی کرده است.روش: روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف کاربردی می باشد.یافته ها: هم ردیفی یا هم افزایی بین راهبردهای کسب و کار و راهبردهای نظام های اطلاعاتی به طور کاملا شفافی با اثربخشی و عملکرد سازمان ها در ارتباط است. سازمان هایی که بر فعالیت های بلند مدت تمرکز ندارند اگر سرمایه گذاری های سنگین بر روی نظام های اطلاعاتی که برای پیش بینی های بلند مدت طراحی شده انجام دهند، از منابع خود به درستی استفاده نکرده اند.نتیجه: در این تحقیق نشان داده شد: در سازمان هایی که بین راهبردهای کسب و کار آنها و راهبردهای نظام های اطلاعاتی آنها هم ردیفی بهتر یا هم افزایی بیشتری وجود داشته است از عملکرد بهتری برخوردار بوده اند.

کلید واژه: هم ردیفی، راهبرد نظام های اطلاعاتی، راهبرد کسب و کار، شرکت های تدافعی، تحلیلی و پیشن گر

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.