مقاله عملکرد سیستم های کنترل ایمنی فعال در کنترل حرکت چرخشی – جانبی خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عملکرد سیستم های کنترل ایمنی فعال در کنترل حرکت چرخشی – جانبی خودرو دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عملکرد سیستم های کنترل ایمنی فعال در کنترل حرکت چرخشی – جانبی خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عملکرد سیستم های کنترل ایمنی فعال در کنترل حرکت چرخشی – جانبی خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عملکرد سیستم های کنترل ایمنی فعال در کنترل حرکت چرخشی – جانبی خودرو :

مقاله عملکرد سیستم های کنترل ایمنی فعال در کنترل حرکت چرخشی – جانبی خودرو که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در مطالعات مدیریت ترافیک از صفحه ۱۰۹ تا ۱۳۴ منتشر شده است.
نام: عملکرد سیستم های کنترل ایمنی فعال در کنترل حرکت چرخشی – جانبی خودرو
این مقاله دارای ۲۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله سیستم های کنترل ایمنی فعال
مقاله ترمز ضد قفل
مقاله برنامه پایداری الکترونیکی
مقاله کنترل فعال چرخ های جلو
مقاله کنترل مستقیم گشتاور چرخشی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این پژوهش، سیستم های کنترل ایمنی فعال معرفی و عملکرد هر یک در کنترل رفتار دینامیکی خودرو بررسی می شوند. در میان آنها سیستم هایی که مستقیما حرکت چرخشی و جانبی خودرو را تحت کنترل قرار می دهند (برنامه پایداری الکترونیکی، کنترل فعال چرخ های جلو و کنترل فعال چرخ های عقب) شناسایی می شوند. در ادامه نقش کنترل هر یک از متغیرهای حرکتی سرعت چرخشی و لغزش جانبی در کنترل حرکت چرخشی – جانبی خودرو مورد مطالعه قرار می گیرند. سپس مدلی از خودرو که بتواند حرکت چرخشی و جانبی خودرو را در جاده به خوبی توصیف کند، انتخاب و در نرم افزار MATLAB/Simulink مدل سازی می شود. همچنین با طراحی یک کنترلر از نوع تناسبی – مشتقی در واحد کنترل الکترونیکی جهت جلوگیری از قفل شدن چرخ ها هنگام ترمزگیری، خودرو مدل سازی شده به سیستم ترمز ضد قفل مجهز می شود. مدل فوق که فاقد سیستم های کنترلی ESP، ARS، AFS می باشد به عنوان خودرو کنترل نشده درنظر گرفته می شود. در مرحله بعد با بهره گیری از سیستم های کنترلی فوق (از مراجع معرفی شده) و اضافه شدن آنها به واحد کنترل الکترونیکی خودرو مدل سازی شده از مرحله قبل، مدل خودرو کنترل شده به دست می آید. از مدل فوق جهت نشان دادن توانایی سیستم های کنترلی اخیر در کنترل حرکت چرخشی – جانبی خودرو و همچنین تاثیر آنها بر رفتار راننده استفاده می شود. در جهت تحقق این امر، هر دو خودرو کنترل شده و کنترل نشده در یک مانور بحرانی تعویض خط دوگانه با حضور مدل راننده در نرم افزارMATLAB/Simulink تست می شوند. مانور در سرعتی بالا در جاده ای کاملا لغزنده (برفی) و تحت ترمزگیری شدید از جانب راننده شبیه سازی، و نتایج به صورت مقایسه ای ارایه می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.