بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام نشان تجاری (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۳۲

در میان شاخه های مختلف صنایع آرایشی و بهداشتی صنعت عطر بیشترین درآمد را به خود اختصاص داده است. امروزه عطر از یک کالای لوکس تبدیل به یک کالای مد روز شده و با توجه به نام و نشان های تجاری (برندهای) گوناگونی که هر ساله وارد بازار می شوند انتخاب برای مشتریان دشوارتر می گردد.همچنین با توجه به هزینه های سرسام آور شرکت ها جهت ورود به بازار، مطالعه و شناخت گروه های هدف و ترجیحات آن ها نقش مهمی در جایگاه یابی و کاهش هزینه های شکست عطر دارد. تاکنون پژوهش های گوناگونی در حوزه صنایع آرایشی و بهداشتی انجام گرفته است اما پژوهش حاضر، اولین پژوهشی است که در زمینه عطر در ایران انجام گرفته است. هدف این پژوهش بررسی تاثیر احساسات و ادراک از نام و نشان تجاری عطر (برند) در خرید عطرهای زنانه و مردانه (با نام مشابه) و میزان آشنایی آنان با این مفهوم عطر می باشد.در این تحقیق تلاش شده عوامل موثر در خرید عطر و ارتباط آن ها با احساسات و ادراک از برند در تصمیم خرید تحت مدلی بررسی گردد.

کلید واژه: عطرهای با نام مشابه، احساسات هنگام خرید، ادراک از نام و نشان تجاری (برند)، نام و نشان تجاری (برند)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.