بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل «پذیرش تکنولوژی« و «تئوری رفتار برنامه ریزی شده» با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل «پذیرش تکنولوژی« و «تئوری رفتار برنامه ریزی شده» با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل «پذیرش تکنولوژی« و «تئوری رفتار برنامه ریزی شده» با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل «پذیرش تکنولوژی« و «تئوری رفتار برنامه ریزی شده» با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل «پذیرش تکنولوژی« و «تئوری رفتار برنامه ریزی شده» با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مدیریت بازاریابی

تعداد صفحات :۱۸

هزینه هر داد و ستد به وسیله اینترنت حدود یک سوم هزینه ایی است که صندوق دار آن را انجام می دهد. پیشرفت فن آوری جدید باعث شده تا افراد بتوانند امور بانکی خود را در خانه انجام دهند. صنعت بانکداری همواره در برابر تغییرات نیازها و خواسته های مشتریان، تغییر روندهای اجتماعی و جمعیتی، پیشرفت های تکنولوژی اطلاعات، استراتژی های کانال های توزیع در بخش خدمات مالی واکنش هایی را از خود نشان داده و به سرعت با تکنولوژی همراه شده است.امروزه بانکداری اینترنتی به عنوان یکی از خدمات و فن آوری های مهم در جوامع امروزی نقش مهمی دارد. اهمیت این نقش به حدی مهم است که زندگی امروز را نمی توان بدون خدمات اینترنتی تصور کرد. در این تحقیق سعی شده تا با «بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی از تلفیق دو مدل پذیرش تکنولوژی و تئوری رفتار برنامه ریزی شده با ریسک و سود ادراک شده توسط مصرف کننده» به تحلیل این مهم پرداخته شود. در تحقیق حاضر جهت گردآوری داده ها از ابزار پرسشنامه حضوری استفاده شده است و داده ها با نرم افزار اس پی اس اس (spss) تحلیل شدند.نتایج این مطالعه نشان می دهد که سهولت استفاده، سود مورد انتظار، هنجارهای ذهنی، کنترل رفتار ادراکی و سود ادراک شده تاثیر مثبتی بر قصد استفاده از بانکداری اینترنتی دارند. همچنین تمامی پنج ریسک ذکر شده تاثیر منفی بر نگرش افراد نسبت به بانکداری اینترنتی می گذارند که تاثیر ریسک امنیتی از بقیه ریسک ها بیشتر است. سهولت استفاده نیز نسبت به بقیه عوامل تاثیر مثبت بیشتری بر نگرش افراد به بانکداری اینترنتی می گذارد.

کلید واژه: بانکداری اینترنتی، پذیرش تکنولوژی، ریسک و سود ادراک شده، مصرف کننده، تئوری رفتار برنامه ریزی شده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.