مطالعه کیفیت خدمات بانک ملت پس از واگذاری به بخش خصوصی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مطالعه کیفیت خدمات بانک ملت پس از واگذاری به بخش خصوصی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مطالعه کیفیت خدمات بانک ملت پس از واگذاری به بخش خصوصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مطالعه کیفیت خدمات بانک ملت پس از واگذاری به بخش خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مطالعه کیفیت خدمات بانک ملت پس از واگذاری به بخش خصوصی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : رسالت مدیریت دولتی (مدیریت دولتی)

تعداد صفحات :۲۶

ارزیابی سطح انتظارات و ادراکات مشتریان بنگاه های واگذار شده به بخش خصوصی به ویژه بانک ها می تواند در بهبود کیفیت خدمات این بنگاه ها موثر باشد. پژوهش حاضر با هدف مطالعه میزان تاثیر خصوصی سازی بر کیفیت خدمات بانک ملت صورت پذیرفته است، در این راستا پس از بررسی مطالعات و مقالات موجود در زمینه مکاتب فکری کیفیت خدمات، مدل های مختلف کیفیت خدمات و ابزارهای مختلف اندازه گیری آن، پرسشنامه ای مطابق با مدل سروکوال به منظور دریافت نظر مشتریان توزیع شده است.تجزیه و تحلیل نتایج نشان داد که واگذاری بانک ملت به بخش خصوصی، منجر به بهبود کیفیت خدمات این بانک نگردیده است. در واقع با وجود آن که ادراکات مشتریان نسبت به عملکرد بانک در تمامی ابعاد با بهبود اندکی مواجه بوده است، افزایش انتظارات مشتریان به واسطه خصوصی شدن بانک، میزان شکاف بین انتظارات و ادراکات آنان را کمابیش افزایش داده است.

کلید واژه: کیفیت خدمات، مدل سروکوال، خصوصی سازی، خدمات بانکی، خدمت مورد انتظار، خدمت ادراک شده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.