بررسی سهم سیاست های مدیریتی حمل و نقل بر انتخاب طریقه های جایگزین سواری شخصی در سفرهای کاری روزانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی سهم سیاست های مدیریتی حمل و نقل بر انتخاب طریقه های جایگزین سواری شخصی در سفرهای کاری روزانه دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی سهم سیاست های مدیریتی حمل و نقل بر انتخاب طریقه های جایگزین سواری شخصی در سفرهای کاری روزانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی سهم سیاست های مدیریتی حمل و نقل بر انتخاب طریقه های جایگزین سواری شخصی در سفرهای کاری روزانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی سهم سیاست های مدیریتی حمل و نقل بر انتخاب طریقه های جایگزین سواری شخصی در سفرهای کاری روزانه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی حمل و نقل

تعداد صفحات :۲۲

دیدگاه سیاستگذاران حمل و نقل در ارتقای شرایط حمل و نقلی جامعه، با دیدگاه مردم که در پی بهبود شرایط سفر خود هستند، متفاوت است. لزوم رویکردی رفتاری به منظور شناسایی این تفاوتها در زمینه سیاست های نظری مدیریت حمل و نقل مورد توجه این پژوهش است. در این رویکرد با استفاده از مبانی طراحی آزمایش و مدل های لوجیت، سیاست های مدیریتی به همراه سایر متغیرهای حمل و نقلی و اقتصادی – اجتماعی موثر بر تغییر شیوه سفر از وسیله نقلیه شخصی به سایر طریقه های سفر در سفرهای روزانه شهروندان بررسی شده است. در این مقاله با در نظر گرفتن سه سیاست دفعی و دو سیاست جذبی، از رجحان های بیان شده ۲۸۸ شاغل در محدوده مرکزی شهر تهران که با سواری شخصی به محل کار خود رفته اند، در ساختن شش مدل تمایل به طریقه های سفر غیر شخصی استفاده شده است. شناسایی سیاست های موثر در انتخاب طریقه های سفر غیر شخصی، نشان می دهد که سیاست های جذبی عمدتا بر انتخاب طریقه های همگانی و سیاست های دفعی بر انتخاب گزینه های شبه همگانی موثرند. نتایج نشان می دهد که سیاست های مدیریت تقاضای حمل و نقل در انتخاب طریقه های جایگزین تاثیرات متفاوتی دارند و اگر چه سهمی حدود ۱۴ درصد بر انتخاب گزینه همگانی با دسترسی پیاده و هفت درصد در انتخاب طریقه تاکسی دارند، برای سایر طریقه های مورد مطالعه تاثیری بیش از دو درصد ندارند.

کلید واژه: مدیریت تقاضای حمل و نقل، سیاست های جذبی و دفعی، مدل لوجیت، طرح آزمایش

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.