مولفه های ضروری برای شکل گیری شرکت های نانوفناوری در ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مولفه های ضروری برای شکل گیری شرکت های نانوفناوری در ایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مولفه های ضروری برای شکل گیری شرکت های نانوفناوری در ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مولفه های ضروری برای شکل گیری شرکت های نانوفناوری در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مولفه های ضروری برای شکل گیری شرکت های نانوفناوری در ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : سیاست علم و فناوری

تعداد صفحات :۲۱

شرکت های نوپای فناوری بنیان و از جمله نانو فناوری در ایجاد فرصت های شغلی، توسعه اقتصادی منطقه و تجاری سازی فناوری ها اهمیت به سزایی دارند. در این تحقیق عوامل لازم برای شکل گیری این شرکت ها شناسایی و اولویت بندی شده است. بدین منظور ابتدا تحقیقات انجام شده بین المللی و داخلی بررسی شده است. بر اساس نتایج محققان قبلی، عوامل لازم در ۹ مولفه و ۸۳ شاخص در قالب یک پرسشنامه طبقه بندی شدند. سپس پرسشنامه در میان ۲۰۰ نفر از اعضا جامعه آماری از جمله مدیران و خبرگان این شرکت ها، اساتید دانشگاه و خبرگان انجمن های حوزه فناوری توزیع شد. در مرحله بعد نقش هر یک از مولفه ها و شاخص ها با استفاده از ضرایب بدست آمده از تحلیل عاملی تاییدی و وزن دهی بررسی شد. از آنجا که هدف این تحقیق، مشخص کردن عوامل موثر بر شکل گیری شرکت های نوفناوری بنیان نانو و اولویت بندی آنها در کشور است، تحقیقی کاربردی به شمار می رود. نتایج نشان می دهد ۵۹ شاخص از میان ۸۳ مورد، موثر بوده و ۱۰ شاخص تیم مدیریت، هشت شاخص کارکنان، دو شاخص راهبرد کسب و کار و یک شاخص راهبرد فناوری کم اثر بوده اند. طبق نتایج بدست آمده از روش ضریب عاملی و همچنین روش وزن دهی عوامل، موثرترین مولفه های مورد نیاز به ترتیب: نهادهای حمایتی، محیط سازمانی، سیاست های حمایتی دولت، کارکنان شرکت، شبکه سازی، تامین مالی، راهبرد کسب و کار، تیم مدیریت و راهبرد فناوری بودند.

کلید واژه: نانو فناوری، استراتژی فناوری، سرمایه انسانی، تامین مالی، محیط سازمانی، شبکه سازی، استراتژی کسب و کار، نهادهای حمایتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.