بررسی میزان تاثیر عوامل محیطی بانکداری الکترونیکی بر رفتار مصرف کننده


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان تاثیر عوامل محیطی بانکداری الکترونیکی بر رفتار مصرف کننده دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان تاثیر عوامل محیطی بانکداری الکترونیکی بر رفتار مصرف کننده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان تاثیر عوامل محیطی بانکداری الکترونیکی بر رفتار مصرف کننده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان تاثیر عوامل محیطی بانکداری الکترونیکی بر رفتار مصرف کننده :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :۱۸

این پژوهش درصدد است توسط تحقیقی میدانی، به بررسی و شناسایی عوامل محیطی بانکداری الکترونیکی و میزان تاثیر آنها بر رفتار مصرف کننده (تصمیم به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی)، بپردازد. در این تحقیق عوامل محیطی موثر بر بانکداری الکترونیک، به چهار عامل اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی، فنی و حقوقی تقسیم بندی شده است. پژوهش مذکور از نظر هدف کاربردی و از جنبه نحوه گردآوری اطلاعات توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری در این تحقیق شامل آن دسته از مشتریان شعب شهر تهران بانک سپه می شود، که از خدمات مذکور بهره می گیرند و نمونه آماری شامل ۱۶۰ نفر از این مشتریان می باشد. پژوهش حاضر به منظور تحلیل روابط خطی بین متغیرهای نهفته و متغیرهای آشکار و بررسی میزان تاثیر این متغیرها بر روی یکدیگر، از مدل معادلات ساختاری استفاده نموده و عوامل چهارگانه فوق، به عنوان متغیرهای نهفته بیرونی و رفتار مصرف کننده (تصمیم به استفاده از خدمت)، به عنوان متغیر نهفته درونی در نظر گرفته شده اند. متغیرهای اندازه گیری شده در پرسشنامه جهت تخمین هر یک از عوامل فوق نیز به عنوان متغیرهای آشکار مدنظر قرار گرفته اند. بررسی مدل معادلات ساختاری نهایی (اصلاح شده) نشان می دهد که بین سه عامل اقتصادی، فنی و حقوقی با رفتار مصرف کننده یا همان تصمیم به استفاده از خدمات، رابطه معنادار آماری وجود دارد و در خصوص عوامل اجتماعی و فرهنگی، این مدل رابطه کمتری را نشان می دهد.

کلید واژه: عوامل اجتماعی و فرهنگی، عوامل اقتصادی، عوامل فنی، عوامل حقوقی، رفتار مصرف کننده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.