بررسی نقش عوامل مدل سه شاخگی مدیریت (ساختار، زمینه و رفتار) در استقرار حراج الکترونیک (e-auction)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش عوامل مدل سه شاخگی مدیریت (ساختار، زمینه و رفتار) در استقرار حراج الکترونیک (e-auction) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش عوامل مدل سه شاخگی مدیریت (ساختار، زمینه و رفتار) در استقرار حراج الکترونیک (e-auction)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش عوامل مدل سه شاخگی مدیریت (ساختار، زمینه و رفتار) در استقرار حراج الکترونیک (e-auction)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش عوامل مدل سه شاخگی مدیریت (ساختار، زمینه و رفتار) در استقرار حراج الکترونیک (e-auction) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :۲۵

پژوهش حاضر به منظور بررسی نقش عوامل سه شاخگی مدیریت (عوامل ساختاری، عوامل رفتاری و زمینه های محیط) بر استقرار حراج الکترونیک در سازمان اموال و املاک به عنوان یک سازمان پیشرو پرداخته شده است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارشناسان و مدیران شاغل در سازمان اموال و املاک در تهران و نمایندگی های سازمان می باشد. روایی پرسشنامه با قرار دادن آن در اختیار چند تن از صاحب نظران با تجربه در زمینه حراج و مزایده الکترونیک انجام شد و حاصل دقت نظر آنان در اصلاح پرسشنامه لحاظ گردید. پایایی پرسشنامه نیز بر اساس آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردید. برای تحلیل داده ها از روش های تحلیل مسیر و معادلات ساختاری و همچنین از روش رگرسیون و آزمون های کولموگروف اسمیرنوف، دوربین واتسون، ضرایب استاندارد و نمودار توزیع داده ها و نرمال استفاده شده است. نتایج پژوهش حاضر گویای آن است که: ۱- در بین عوامل ساختاری عوامل مربوطه به ساختار سازمان بیشترین تاثیر را بر روی استقرار حراج الکترونیک دارد. ۲- در بین عوامل رفتاری عوامل مربوط به فرهنگ سازمانی بیشترین اثر را بر روی استقرار حراج الکترونیک دارد. ۳- در بین عوامل محیطی عوامل مربوط به دولت و قوانین و بانک ها بیشترین اثر را بر روی استقرار حراج الکترونیک دارد. ۴- عوامل ساختاری بیشتر از عوامل محیطی و عوامل محیطی بیشتر از عوامل رفتاری بر روی استقرار حراج الکترونیک اثر دارد.

کلید واژه: حراج الکترونیک، مدل سه شاخگی مدیریت، شاخه ساختار، شاخه رفتار، شاخه زمینه های محیطی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.