بررسی وضعیت واحد درسی «مواد سمعی-بصری» در رشته کتابداری و اطلاع رسانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت واحد درسی «مواد سمعی-بصری» در رشته کتابداری و اطلاع رسانی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت واحد درسی «مواد سمعی-بصری» در رشته کتابداری و اطلاع رسانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت واحد درسی «مواد سمعی-بصری» در رشته کتابداری و اطلاع رسانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت واحد درسی «مواد سمعی-بصری» در رشته کتابداری و اطلاع رسانی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فن آوری اطلاعات و ارتباطات در علوم تربیتی

تعداد صفحات :۲۴

هدف پژوهش حاضر، بررسی وضعیت واحد درسی مواد سمعی-بصری در دوره کارشناسی رشته کتابداری و اطلاع رسانی است. روش پژوهش، توصیفی با رویکرد پیمایشی است. جامعه آماری، کلیه دانشجویان کارشناسی رشته کتابداری و اطلاع رسانی دوره های روزانه و شبانه دانشگاه خوارزمی در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹ که این واحد درسی را گذرانده اند (۱۵۵ نفر)، هستند. بر اساس جدول مورگان تعداد ۱۱۰ نفر از طریق شیوه نمونه گیری تصادفی ساده، به عنوان نمونه انتخاب شده اند. ابزار پژوهش، پرسش نامه محقق ساخته شامل مجموعه ۲۶ سوالی به صورت ۲۳ سوال بسته پاسخ در مقیاس لیکرت، یک سوال دو گزینه ای با مقیاس بله و خیر و دو سوال باز پاسخ است که روایی آن با نظر متخصصان تعیین و پایایی آن با محاسبه ضریب آلفای کرانباخ ۰.۸۴ محاسبه شد. پس از گردآوری اطلاعات، داده های پژوهش در دو بخش آمار توصیفی (فراوانی و درصد) و آمار استنباطی (آزمون t تک گروهی) با استفاده از نرم افزار آماری SPSS نسخه ۱۵، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد که میزان شناخت دانشجویان نسبت به استفاده از مواد دیداری شنیداری مختلف، متفاوت است، به گونه ای که نحوه استفاده از برخی مواد دیداری شنیداری را نمی شناسند. دانشجویان از این واحد درسی به صورت عملی رضایت داشتند و برگزاری درس به صورت نظری صرف را مناسب نمی دانستند. همچنین بر لزوم وجود واحد دیداری شنیداری تاکید داشتند، اما همگام با پیشرفت های فن آوری، خواستار تغییر محتوا و سرفصل این واحد درسی بودند.

کلید واژه: مواد دیداری شنیداری، کتابداری و اطلاع رسانی، دانشجویان، دانشگاه خوارزمی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.