بررسی تاثیر ارائه همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماری ها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماری ها) در محیط نرم افزار Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ارائه همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماری ها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماری ها) در محیط نرم افزار Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ارائه همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماری ها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماری ها) در محیط نرم افزار Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ارائه همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماری ها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماری ها) در محیط نرم افزار Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ارائه همزمان علایم بیماری، درمان و مراقبت پرستاری در یادگیری مطالب بیماری ها با استفاده از دیاگرام (الگوریتم بیماری ها) در محیط نرم افزار Word از دیدگاه دانشجویان پرستاری :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه ی آموزش جندی شاپور

تعداد صفحات :۸

هر الگوی تدریس نوعی پژوهش درباره تدریس و یادگیری است. در فعالیت های آموزشی، معلم باید تلاش کند با بهره جویی از روش ها و وسایل، شرایط را برای یادگیری شاگردان فراهم سازد. در تدریس معمول، مراقبت پرستاری در آخرین قسمت درس می آید. بنابراین دانشجو قادر نیست بین مراقبت و علایم بیماری، ارتباط برقرار کند. هدف این مطالعه، بررسی تاثیر ارائه همزمان علایم و مراقبت های پرستاری با استفاده از الگوریتم بیماری ها بر یادگیری مراقبت های پرستاری از دیدگاه دانشجویان بود. این مطالعه در طی چند ترم در کلاس پرستاری کودکان ۲ انجام شد. نتایج در یک کلاس (۳۳ نفره) در سال ۱۳۸۹ ارزیابی شد. مطالب کلیدی (تعریف بیماری- پاتوفیزیولوژی- علایم- درمان و مراقبت پرستاری) باید استخراج و در نرم افزار word 2007 درtext box نوشته شده و در محل مناسب در الگوریتم جای گرفت. دانشجو باید با دیدن هر مطلب پیامدها را حدس بزند و علت (هر موضوع را فعالانه کنکاش کند. (همچنین با هر علامت یا نشانه بلافاصله درمان و مراقبت آن بیان می شد.) در روز امتحان پایان ترم با پرسشنامه ای نظرات دانشجویان پرسیده شد. یافته ها نشان می دهد که دانشجویان این شیوه تدریس را در خلاصه کردن مطالب و در عین حال مفید بودن آن، میزان یادگیری در کلاس، سرعت ارائه مطالب، یادآوری مطالب در زمان مرور درس برای آمادگی امتحان بین ۵۰ درصد تا ۹۶ درصد در سطح خوب و عالی بیان کرده اند. استفاده از الگوریتم می تواند آموزش مراقبت در نزدیک ترین سطح به مشکلات بیمار را ممکن سازد. همچنین دانشجویان با شرکت فعال در کلاس درس، یادگیری معناداری از فلسفه مراقبت را تجربه می کنند.

کلید واژه: سخنرانی، یادگیری، الگوریتم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.