بررسی رابطه ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه ابعاد کیفیت تجارب یادگیری و احساس خودکارآمدی با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی تهران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه ی آموزش جندی شاپور

تعداد صفحات :۱۶

هدف پژوهش حاضر بررسی رابطه احساس خودکارآمدی، کیفیت تجارب یادگیری و چهار بعد آن شامل انعطاف پذیری مواد درسی، محتوای آموزشی، منابع آموزشی موجود و کیفیت رابطه استاد و دانشجو با فرسودگی تحصیلی دانشجویان بود. نمونه پژوهش شامل ۲۳۳ نفر از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی بود که به روش تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. داده های مطالعه با استفاده از پرسشنامه های کیفیت تجارب یادگیری نیومن (۱۹۹۰)، خودکارآمدی عمومی شرر و همکاران (۱۹۸۲) و فرسودگی تحصیلی برسو و همکاران (۱۹۹۷) جمع آوری شد. برای تحلیل داده ها از نسخه ۱۶ نرم افزار آماری SPSS استفاده شد. نتایج نشان داد که تمامی روابط در سطح مطلوبی معنادار بودند.

کلید واژه: خودکارآمدی، کیفیت تجربه یادگیری، فرسودگی تحصیلی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.