شبیه سازی و بررسی آزمایشگاهی پنل های مدرن چند لایه فلزی- رشته ای و بکارگیری آن در بدنه خودرو به منظور کاهش وزن خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی و بررسی آزمایشگاهی پنل های مدرن چند لایه فلزی- رشته ای و بکارگیری آن در بدنه خودرو به منظور کاهش وزن خودرو دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی و بررسی آزمایشگاهی پنل های مدرن چند لایه فلزی- رشته ای و بکارگیری آن در بدنه خودرو به منظور کاهش وزن خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی و بررسی آزمایشگاهی پنل های مدرن چند لایه فلزی- رشته ای و بکارگیری آن در بدنه خودرو به منظور کاهش وزن خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی و بررسی آزمایشگاهی پنل های مدرن چند لایه فلزی- رشته ای و بکارگیری آن در بدنه خودرو به منظور کاهش وزن خودرو :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی مکانیک مجلسی

تعداد صفحات :۱۴

بدنه خودرو نقش عمده ای در پیشگیری از انتقال انرژی برخورد در تصادفات شدید به سرنشین خودرو ایفا می کند. در صورتیکه بتوان انرژی برخورد را در سپر و بدنه خودرو ذخیره نموده یا در محیط آزاد نمود، میزان خسارات وارده به سرنشینان آن به حداقل می رسد.استفاده از پنل های جدید چند لایه فلزی- رشته ای (FML) در بدنه خودرو با توجه به خصوصیاتی همچون میزان جذب انرژی بسیار بالا، استحکام و مقاومت به فرورفتگی بالا و وزن بسیار سبک موجب کاهش محسوس صدمات تصادف به سرنشین خودرو می شود. یکی از برنامه های اصلی و کلیدی صنایع خودروسازی جهت کاهش آلایندگی و میزان مصرف سوخت خودروها استفاده از مواد سبک وزن در بدنه خودروها می باشد که جدیدا با جایگزین کردن پنل های چند لایه سبک وزن با پنل های تک لایه فلزی در بدنه خودرو این امر صورت می پذیرد. این پنل ها معمولا از دو لایه فلزی نازک در دو طرف پنل و هسته کامپوزیتی در مرکز پنل تشکیل شده اند. اولین نکته ای که در پنل ها مورد توجه قرار می گیرد، توانایی مقاومت در برابر فرورفتگی است که به Dent Resistance مشهور است. کاهش وزن در پنل ها نباید باعث تخریب مقاومت در برابر فرورفتگی پنل گردد. هدف از این مقاله بررسی پنل های چند لایه فلزی- رشته ای، تحلیل مقاومت به فرورفتگی و میزان جذب انرژی آنها به منظور بکارگیری در بدنه خودرو می باشد که با داشتن استحکام و مقاومت به فرورفتگی بالا و وزن بسیار سبک موجب کاهش محسوس صدمات تصادف به سرنشین خودرو شوند.

کلید واژه: پنل های چند لایه فلزی، رشته ای، مقاومت به فرورفتگی استاتیکی و دینامیکی، جذب انرژی، کاهش وزن و مصرف سوخت خودرو

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.