مدیریت احتمالی تراکم با در نظر گرفتن عدم قطعیت های سیستم قدرت و استفاده از الگوریتم برنامه ریزی مبتنی بر شانس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مدیریت احتمالی تراکم با در نظر گرفتن عدم قطعیت های سیستم قدرت و استفاده از الگوریتم برنامه ریزی مبتنی بر شانس دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مدیریت احتمالی تراکم با در نظر گرفتن عدم قطعیت های سیستم قدرت و استفاده از الگوریتم برنامه ریزی مبتنی بر شانس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مدیریت احتمالی تراکم با در نظر گرفتن عدم قطعیت های سیستم قدرت و استفاده از الگوریتم برنامه ریزی مبتنی بر شانس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مدیریت احتمالی تراکم با در نظر گرفتن عدم قطعیت های سیستم قدرت و استفاده از الگوریتم برنامه ریزی مبتنی بر شانس :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر ایران – الف مهندسی برق

تعداد صفحات :۱۲

تراکم در خطوط انتقال یکی از موانع اصلی برای شکل گیری رقابت سالم در بازار برق می باشد و بنابراین تحقیقات متعددی بر روی روش های مدیریت تراکم در بازار برق انجام شده است. از سوی دیگر، رفتار یک سیستم قدرت دارای ماهیت تصادفی است و به همین دلیل در بسیاری از مباحث مطالعاتی مرتبط با بهره برداری و برنامه ریزی، سیستم به صورت غیرقطعی مدل سازی و بررسی می گردد. عدم قطعیت های سیستم قدرت را به طور کلی می توان در سه بخش مستقل بار، تولید و شبکه انتقال بررسی نمود.در این مقاله، هدف ارائه روشی جدید برای تحلیل تصادفی تراکم به کمک مدل سازی عدم قطعیت های ذاتی سیستم قدرت است. جهت تحلیل مساله مدیریت تراکم به صورت احتمالی به جای استفاده از روش های معمول، از برنامه ریزی مبتنی بر شانس که روشی برای مدل سازی مسایل بهینه سازی تصادفی است، استفاده می گردد. مدل پیشنهادی مدیریت احتمالی تراکم توسط یک روش عددی با تکیه بر الگوریتم ژنتیک کد حقیقی و تکنیک مونت کارلو تحلیل می شود. برای مطالعه کارایی روش پیشنهادی، مدیریت تراکم به صورت احتمالی بر روی شبکه ۹ باسه اصلاح شده IEEE پیاده سازی می شود. در این شبکه منتخب، روش پیشنهادی برای تحلیل تصادفی تراکم با روش میانگین مقایسه شده و عملکرد روش ارائه شده در این مقاله ارزیابی می گردد. مطالعه نتایج، نشان دهنده انعطاف پذیری روش پیشنهادی در مدیریت تراکم شبکه انتقال است.

کلید واژه: الگوریتم ژنتیک کد حقیقی، برنامه ریزی مبتنی بر شانس، تکنیک مونت کارلو، عدم قطعیت های سیستم قدرت، مدیریت احتمالی تراکم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.