کارآیی گفتاردرمانی با استفاده از شیوه های تحریک عمومی زبان و مدل توصیفی-تکاملی بر اساس متغیرهای صرفی در کودکان مبتلا به نقص شنوایی شدید تا عمیق


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کارآیی گفتاردرمانی با استفاده از شیوه های تحریک عمومی زبان و مدل توصیفی-تکاملی بر اساس متغیرهای صرفی در کودکان مبتلا به نقص شنوایی شدید تا عمیق دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارآیی گفتاردرمانی با استفاده از شیوه های تحریک عمومی زبان و مدل توصیفی-تکاملی بر اساس متغیرهای صرفی در کودکان مبتلا به نقص شنوایی شدید تا عمیق  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارآیی گفتاردرمانی با استفاده از شیوه های تحریک عمومی زبان و مدل توصیفی-تکاملی بر اساس متغیرهای صرفی در کودکان مبتلا به نقص شنوایی شدید تا عمیق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارآیی گفتاردرمانی با استفاده از شیوه های تحریک عمومی زبان و مدل توصیفی-تکاملی بر اساس متغیرهای صرفی در کودکان مبتلا به نقص شنوایی شدید تا عمیق :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : کومش

تعداد صفحات :۱۰

سابقه و هدف: در مباحث گفتاردرمانی، کفایت درمان شامل سه حیطه اختصاصی تر کارآمدی، کارآیی و تاثیرات درمان است که در بحث کارآیی درمان به مقایسه تفاوت عمل کرد شیوه های مختلف درمان با یک دیگر پرداخته می شود. هدف از این مطالعه مقایسه تاثیرات تحریک عمومی زبان و مدل توصیفی-تکاملی با توجه به متغیرهای زبانی بود.مواد و روش ها: در این مطالعه مداخله ای، ۱۴ کودک کم شنوا در دو سال تحصیلی پیاپی با دو شیوه تحریک عمومی زبان و مدل توصیفی-تکاملی تحت درمان گفتاری و زبانی قرار گرفتند. تغییرات حاصله در لایه های مختلف زبانی پس از اجرای هر دو شیوه، با استفاده از آزمون های غیربافتمند زبانی، توصیف تصاویر، افعال و جمله نویسی محاسبه و مقایسه گردید.یافته ها: تفاوت تغییرات بین دو شیوه توصیفی-تکاملی و تحریک عمومی زبان در کل پیش وند و پس وند در زیرآزمون سریال؛ در پسوند اشتقاقی در زیرآزمون افعال؛ بیان حروف اضافه، درک صفت عالی و بیان قید مکان در آزمون غیربافتمند زبانی به لحاظ آماری معنی دار است ((P<0.05.نتیجه گیری: یافته ها نشان می دهد در روی کرد توصیفی-تکاملی چون اهداف درمان با توجه به سن زبانی مشخص می شوند تغییرات مثبت بیش تری در ریزمتغیرهای مربوط به آن سن دیده می شود.

کلید واژه: کودکان کم شنوا، گفتاردرمانی، آسیب یا فقدان شنوایی، اختلالات گفتار و زبان

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.