شبکه های عصبی مصنوعی، رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبکه های عصبی مصنوعی، رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبکه های عصبی مصنوعی، رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبکه های عصبی مصنوعی، رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبکه های عصبی مصنوعی، رویکردی نوین در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : کتابداری و اطلاع رسانی

تعداد صفحات :۲۴

اندازه گیری موثر و تجزیه و تحلیل دقیق کیفیت خدمات، نخستین گام ضروری برای ارتقای عملکرد کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی و در نتیجه بهبود شیوه های خدمات رسانی در این مراکز است. پژوهش حاضر با به کارگیری شبکه های عصبی مصنوعی به عنوان یک ابزار قدرتمند در مدل سازی روابط غیرخطی، تاثیر استفاده از داده های به دست آمده از ادراکها و انتظارهای مشتریان و چگونگی استفاده از آنها را در کتابخانه مرکزی دانشگاه یزد تشریح می کند. در این مطالعه، با استفاده از پرسشنامه استاندارد لایب کوآل، ادراکها و انتظارهای دانشجویان دانشگاه یزد از کیفیت خدمات ارائه شده در کتابخانه مرکزی دانشگاه سنجیده و نتایج به دست آمده به وسیله شبکه های عصبی مصنوعی تجزیه و تحلیل شده است. نتایج این پژوهش نشان می دهد مدل شکاف (تفاوت ادراکها و انتظارها)، نسبت به مدل ادراکها یا مدل عملکرد، توانایی بیشتری در سنجش کیفیت خدمات دارد. این موضوع تاییدکننده نقش مثبت انتظارها در سنجش کیفیت خدمات کتابخانه های دانشگاهی است. همچنین، استفاده از مجموع اطلاعات مربوط به ادراکها و انتظارها به عنوان ورودی در شبکه های عصبی مصنوعی، نتایج بهتری نسبت به دو مدل قبل به دست می دهد، که این نشان دهنده وجود مدلهای بهتر برای سنجش کیفیت خدمات، در صورت استفاده از رویکردهای جدید مانند شبکه های عصبی مصنوعی است.

کلید واژه: خدمات، لایب کوآل، انتظارها، ادراکها، کتابخانه های دانشگاهی، شبکه های عصبی مصنوعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.