بررسی اندرکنش میدان متوسط جریان اطراف عرشه پل مستغرق با بستر کانال و سطح آزاد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اندرکنش میدان متوسط جریان اطراف عرشه پل مستغرق با بستر کانال و سطح آزاد دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اندرکنش میدان متوسط جریان اطراف عرشه پل مستغرق با بستر کانال و سطح آزاد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اندرکنش میدان متوسط جریان اطراف عرشه پل مستغرق با بستر کانال و سطح آزاد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اندرکنش میدان متوسط جریان اطراف عرشه پل مستغرق با بستر کانال و سطح آزاد :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله پژوهش آب ایران

تعداد صفحات :۱۰

در حین یک رخداد بحرانی در رودخانه ها مانند سیل، عرشه پل ممکن است در جریان آب رودخانه غرق شود. استغراق عرشه یک وضعیت بحرانی برای پایداری سازه ای پل های رودخانه ها محسوب می شود. در مقاله حاضر، میدان متوسط جریان در اطراف عرشه پل و ضریب نیروی درگ متوسط زمانی وارد بر آن با استفاده از نرم افزار flownet و بهره گیری از سه نوع مدل آشفتگی K- e استانداردRNG K-e و Realizable K-e شبیه سازی شده است. در این شبیه سازی ها اثر تغییر فاصله عرشه از بستر کانال و سطح آزاد آب بر میدان متوسط جریان مجاور عرشه و ضریب نیروی درگ متوسط زمانی وارد بر آن، در شرایطی که عمق آب در بالادست عرشه ثابت باشد، بررسی شده است. نتایج شبیه سازی ها نشان می دهد که برای فاصله عرشه از بستر معادل ۰.۵ برابر ضخامت عرشه که عرشه در نزدیکی بستر کانال واقع شده، مدل های آشفتگی RNG K-e و Realizable k-e تطابق بیشتری با نتایج آزمایشگاهی دارند. در سایر فواصل عرشه از کف، مدل آشفتگی K-e استاندارد دارای دقت مناسب تری می باشد. در شرایطی که فاصله عرشه از بستر کانال و سطح آزاد زیاد است، میدان متوسط جریان اطراف عرشه متقارن و ضریب نیروی درگ با تغییر این فاصله، نسبتا ثابت است. اما با نزدیک شدن عرشه به بستر کانال و یا سطح آزاد، وضعیت تقارن میدان جریان از بین رفته و با تغییر این فاصله ضریب نیروی درگ تغییر می کند.

کلید واژه: مدل آشفتگی، نیروی درگ و عرشه پل، فلوئنت، شبیه سازی عددی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.