ارتباط خودکارآمدی، هیجان خواهی و راهبردهای مقابله با استرس با استعداد سوء مصرف مواد در دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارتباط خودکارآمدی، هیجان خواهی و راهبردهای مقابله با استرس با استعداد سوء مصرف مواد در دانشجویان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارتباط خودکارآمدی، هیجان خواهی و راهبردهای مقابله با استرس با استعداد سوء مصرف مواد در دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارتباط خودکارآمدی، هیجان خواهی و راهبردهای مقابله با استرس با استعداد سوء مصرف مواد در دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارتباط خودکارآمدی، هیجان خواهی و راهبردهای مقابله با استرس با استعداد سوء مصرف مواد در دانشجویان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اعتیاد پژوهی

تعداد صفحات :۲۴

مقدمه: هدف این مطالعه تعیین ارتباط راهبردهای مقابله با استرس، هیجان خواهی و خودکارآمدی با استعداد سوء مصرف مواد در دانشجویان می باشد.روش: این پژوهش از نوع همبستگی است. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در سال تحصیلی ۸۹-۸۸ تشکیل می دهند. نمونه پژوهش حاضر ۳۱۳ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بود که به صورت تصادفی انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس خودکارآمدی، مقیاس هیجان خواهی، مقیاس راهبردهای مقابله با استرس و مقیاس استعداد سوء مصرف مواد استفاده شد.یافته ها: نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد که خودکارآمدی، هیجان خواهی، راهبردهای مقابله هیجان مدار و راهبردهای مقابله مساله مدار با استعداد سوء مصرف مواد در دانشجویان رابطه معناداری دارند. نتایج تحلیل رگرسیون چند متغیری نشان داد که خودکارآمدی، هیجان خواهی و راهبردهای مقابله با استرس می تواند استعداد سوء مصرف مواد در دانشجویان را پیش بینی می کنند.نتیجه گیری: این نتایج، بیان می کند که خودکارآمدی، هیجان خواهی و راهبردهای مقابله با استرس می توانند در پیش بینی استعداد سوء مصرف مواد دانشجویان نقش مهمی ایفا نمایند. بر این اساس متخصصان می توانند از آموزش راهبردهای مقابله ای موثر و ارتقاء خودکارآمدی به منظور پیشگیری از سوء مصرف استفاده نمایند.

کلید واژه: مهارت های اجتماعی، خودکارآمدی، مصرف مواد، هیجان خواهی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.