بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکه ای» در شبکه اجتماعی آنلاین فیس بوک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکه ای» در شبکه اجتماعی آنلاین فیس بوک دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکه ای» در شبکه اجتماعی آنلاین فیس بوک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکه ای» در شبکه اجتماعی آنلاین فیس بوک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی جایگاه و توانایی اثرگذاری قشر «رهبران شبکه ای» در شبکه اجتماعی آنلاین فیس بوک :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات بین رشته ای در رسانه و فرهنگ (رسانه و فرهنگ)

تعداد صفحات :۲۸

در این تحقیق، که به تحلیل روابط تعداد ۱۰۸۱ گره و ۳۲۳۴۰ پیوند انتخاب شده از میان ۴۹۲۱۲ گره و ۱۶۳۱۶۹ پیوند نمونه برداری شده با روش نمونه گیری گلوله برفی جامع خوشه ای از کاربران ایرانی خوشه ادبیات شبکه اجتماعی آنلاین فیس بوک و با استفاده از سنجش ها و فرمول های تحلیل شبکه اجتماعی پرداخته است، علاوه بر تعیین کاربران و پیوندهای اصلی اثرگذار در این حوزه، گراف روابط آن ها رسم و سنجه های مرکزیت درجه ای، مرکزیت بینیت، مرکزیت نزدیکی، مرکزیت ویژه بردار، تراکم، قطر، فاصله ژئودسیک میانگین، و ضریب خوشه بندی محاسبه شده است.این پژوهش، که در زمستان ۱۳۹۰ انجام و در فروردین ۱۳۹۱ نگاشته شد، نخستین تحقیقی بود که در ایران با روش تحلیل شبکه های اجتماعی، به تحلیل شبکه اجتماعی آنلاین فیس بوک پرداخت، و هم چنین نخستین پژوهش با روش تحلیل شبکه اجتماعی بود که روابط شبکه ای با بیش از ۱۵۰ هزار پیوند را تحلیل کرد.

کلید واژه: شبکه، گره، پیوند، شبکه اجتماعی، تحلیل شبکه اجتماعی، سنجه های مرکزیت، ضریب خوشه بندی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.