شناسایی و تحلیل مهمترین عوامل بازدارنده اداری – خدماتی صادرات کالاهای غیرنفتی در بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی استان های خراسان رضوی و شمالی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و تحلیل مهمترین عوامل بازدارنده اداری – خدماتی صادرات کالاهای غیرنفتی در بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی استان های خراسان رضوی و شمالی) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و تحلیل مهمترین عوامل بازدارنده اداری – خدماتی صادرات کالاهای غیرنفتی در بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی استان های خراسان رضوی و شمالی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و تحلیل مهمترین عوامل بازدارنده اداری – خدماتی صادرات کالاهای غیرنفتی در بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی استان های خراسان رضوی و شمالی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و تحلیل مهمترین عوامل بازدارنده اداری – خدماتی صادرات کالاهای غیرنفتی در بنگاه های کوچک و متوسط (مطالعه موردی استان های خراسان رضوی و شمالی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اقتصاد و تجارت نوین

تعداد صفحات :۲۷

یک بنگاه صادراتی پس از بازاریابی، تولید و آماده سازی محصول، در فرایند خروج کالا از کشور (تجارت خارجی) با عملکرد دستگاه های مختلف دولتی و خصوصی مواجه می شود که در این پژوهش، به شناسایی مهمترین فعالیتهای بازدارنده این بخش از فرایند صادرات پرداخته شده و اثر تغییر «تجربه صادراتی» و «اندازه سازمان»، بر بازدارندگی فعالیت های اداری-خدماتی صادرات مورد تحلیل قرار گرفته است. جامعه آماری این پژوهش، تمامی بنگاه های صادراتی مستقر در استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی است. با توجه به حجم جامعه آماری (۳۵۰ بنگاه صادراتی)، تعداد ۵۴ نمونه به شیوه تصادفی اخذ گردید. ابزارهای مختلف آمار توصیفی، آمار استنباطی (پارامتریک و ناپارامتریک) به منظور تحلیل داده های آماری حاصل در این بخش استفاده شد. در بخش دوم با هدف بررسی بیشتر نتایج، از تعداد ۲۰ نفر از آزمودنی ها که تجربه بیشتری در انجام فعالیت های اداری – خدماتی صادرات داشتند، مصاحبه هایی به صورت نامنظم حضوری و تلفنی صورت گرفت. نتایج نشان می دهد دو فعالیت «انتقال ارزبه کمک بانک»، «حل و فصل دعاوی» و سازمان های متولی «انتقال ارز» و «مراجع حل اختلاف» بیشترین موانع اداری – خدماتی صادرات را ایجاد می کنند. در مصاحبه های انجام شده، «اعمال تحریم های بانکی»، «عدم شفافیت در قوانین» و «ضعف سیستم قضایی در کشورهای مقصد» به عنوان مهم ترین دلایل بازدارندگی ها عنوان شده اند.

کلید واژه: صادرات غیرنفتی، موانع داخلی و موانع بین المللی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.