شناسایی عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد شرکت های نوپا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
19 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد شرکت های نوپا دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد شرکت های نوپا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد شرکت های نوپا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی عوامل درون سازمانی موثر بر عملکرد شرکت های نوپا :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اقتصاد و تجارت نوین

تعداد صفحات :۲۵

با وجود اینکه امروزه نقش شرکت های نوپا در اقتصاد کشورها و مناطق از ابعاد مختلف اشتغال آفرینی، نوآوری و رقابت مندی آشکار شده است؛ اما نرخ شکست این گونه شرکت ها در سالهای اولیه حیات بالاست. پژوهش های موجود بیشتر به نقش عوامل خارجی در شکست اینگونه شرکت ها توجه ویژه ای نشان می دهند و به همان اندازه به عوامل داخلی کمتر توجه نموده اند. هدف اصلی این مقاله شناسایی عوامل داخلی موثر بر عملکرد شرکت های نوپا است. به این منظور چهار متغیر منابع مالی، ظرفیت جذب در سطح فردی، ظرفیت جذب در سطح سازمانی و قابلیت های بازاریابی به عنوان متغیرهای مستقل و متغیر عملکرد با سه بعد عملکرد مالی، عملکرد بازار و عملکرد مشتری به عنوان متغیر وابسته مورد بررسی قرار گرفته اند. در این پژوهش نقش متغیرهای مذکور بر عملکرد ۳۰۸ شرکت نوپایی که در سالهای ۱۳۸۶ و ۱۳۸۷ در شهر تهران ایجاد شده و به صورت نمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند با روش پیمایشی و با استفاده از پرسشنامه آزمون گردید. نتایج پژوهش نشان می دهد متغیرهای چهارگانه فوق، عملکرد شرکت های نوپا را پیشبینی کرده و نشان می دهند که از بین عوامل داخلی، ظرفیت جذب در سطح فردی با ابعاد سرمایه انسانی و شبکه اجتماعی کارآفرینان و کارکنان بیشترین تاثیرگذاری را بر عملکرد شرکت های نوپا دارد.

کلید واژه: عملکرد، شرکت نوپا، عوامل داخلی، ظرفیت جذب، منابع محور، گرایش کارآفرینانه، قابلیت های پویا، بازارگرایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.