بررسی موارد شکایات ارسال شده به سازمان نظام پزشکی از چشم پزشکان سراسر کشور طی سال های ۱۳۸۷-۱۳۸۲


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی موارد شکایات ارسال شده به سازمان نظام پزشکی از چشم پزشکان سراسر کشور طی سال های ۱۳۸۷-۱۳۸۲ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی موارد شکایات ارسال شده به سازمان نظام پزشکی از چشم پزشکان سراسر کشور طی سال های ۱۳۸۷-۱۳۸۲  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی موارد شکایات ارسال شده به سازمان نظام پزشکی از چشم پزشکان سراسر کشور طی سال های ۱۳۸۷-۱۳۸۲،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی موارد شکایات ارسال شده به سازمان نظام پزشکی از چشم پزشکان سراسر کشور طی سال های ۱۳۸۷-۱۳۸۲ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : بینا

تعداد صفحات :۸

هدف: تعیین فراوانی موارد شکایات ارسالی به سازمان نظام پزشکی از چشم پزشکان سراسر کشور.روش بررسی: این مطالعه به صورت مقطعی بر روی موارد شکایت از چشم پزشکان سراسر کشور که طی سال های ۱۳۸۷-۱۳۸۲ به سازمان نظام پزشکی کل کشور ارجاع شده بودند، انجام گرفت. تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS انجام شد.یافته ها: طی این شش سال، تعداد ۱۸۶۹ مورد شکایت، از پزشکان رشته های مختلف به سازمان نظام پزشکی ارسال شده بود که از این میان ۱۱۵ مورد (۶.۱ درصد) مربوط به چشم پزشکان بوده است. از این تعداد فقط ۹۱ پرونده در دسترس بود. در بررسی به عمل آمده، ۱۰.۱ درصد شکایات مربوط به مراکز درمانی دولتی دانشگاهی، ۵۸.۳ درصد مربوط به مراکز درمانی دولتی غیردانشگاهی و ۳۰.۷ درصد مربوط به مراکز درمانی خصوصی بوده و میزان قصور در این مراکز به ترتیب ۲۰، ۲۸.۳ و ۳۵.۸ درصد بود. در میان انواع مداخلات درمانی که منجر به شکایت گردیده بودند، عمل جراحی آب مروارید با ۴۶.۱ درصد بیش ترین تعداد را به خود اختصاص می داد و پس از آن جراحی لیزیک (۱۶.۴ درصد) و درمان آسیب های چشمی (۱۰.۱ درصد) در جایگاه های دوم و سوم قرار داشتند.نتیجه گیری: آگاهی کامل بیمار از خطرات عمل و برقراری ارتباط خوب با بیمار و همراهان وی و هم چنین انجام معاینات دقیق شامل ارزیابی، بررسی وضعیت مجاری اشکی، آدنکسها، فشار چشم، شبکیه و از همه مهم تر تعدیل انتظارات بیمار نسبت به حدود موفقیت درمان های انجام شده و عدم تضمین معالجه قطعی و بهبود بیمار بعد از جراحی به ویژه در اعمال جراحی لیزیک، در کاهش قصور و شکایت از چشم پزشکان نقش مهمی را ایفا می نماید.

کلید واژه:

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.