بررسی حاشیه بازاریابی ماهیان پرورشی مزارع گرم آبی استان مازندران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی حاشیه بازاریابی ماهیان پرورشی مزارع گرم آبی استان مازندران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی حاشیه بازاریابی ماهیان پرورشی مزارع گرم آبی استان مازندران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی حاشیه بازاریابی ماهیان پرورشی مزارع گرم آبی استان مازندران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی حاشیه بازاریابی ماهیان پرورشی مزارع گرم آبی استان مازندران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اقتصاد کشاورزی (اقتصاد و کشاورزی)

تعداد صفحات :۲۶

پرورش آب زیان از جمله فعالیت های تولیدی است که می تواند نقش عمده ای در افزایش تولید و مصرف ماهی داشته باشد. اهمیت بازاریابی در بخش پرورش آب زیان از آن جهت است که تولیدکنندگان و مصرف کنندگان آب زیان حق انتخاب کافی داشته باشند. در این تحقیق وضعیت بازاریابی ماهیان پرورشی گرم آبی در استان مازندران بررسی و حاشیه های بازاریابی و عوامل موثر بر آن تعیین شده است. نتایج نشان داد که حاشیه مطلق بازاریابی برای ماهیان کپور، فیتوفاگ، آمور و بیگ هد به ترتیب ۱۰۱۹۹، ۶۰۷۸، ۱۲۳۷۱ و ۴۳۸۷ ریال برای هر کیلوگرم است و در تمامی گونه های مورد بررسی حاشیه خرده فروشی از حاشیه عمده فروشی بیشتر است. ضریب هزینه بازاریابی برای ماهیان کپور، فیتوفاگ، آمور و بیگ هد به ترتیب ۷.۷۹، ۵.۸۱، ۱۲.۸۷ و %۱۱.۷۵ است. میانگین ناکارآیی کل بازاریابی برای ماهیان کپور، فیتوفاگ، آمور و بیگ هد به ترتیب ۳۱.۳۴، ۴۶.۶۲، ۲۵.۲ و ۶۲.۵۵ درصد است. برآورد تابع حاشیه بازاریابی برای ماهیان گرم آبی نشان دهنده میزان اثرگذاری بالا و مستقیم دو متغیر قیمت خرده فروشی و ارزش کالای ارایه شده برای فروش است و متغیرهای قیمت عمده فروشی، هزینه های بازاریابی و میزان تولید کل واحد تولیدی نیز بر حاشیه بازاریابی به طور مستقیم تاثیرگذار است. با توجه به این که ماهیت تعیین قیمت در بازارهای ماهی فروشی به میزان عرضه و تقاضا در زمان حراج بر می گردد، پیشنهاد می شود تا سیاست هایی که بر کنترل عرضه و تقاضا تاثیرگذار است اتخاذ گردد.

کلید واژه: بازاریابی، مزارع پرورشی ماهیان گرم آبی، استان مازندران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.