تأثیر زبری درزه ها در تعیین میزان حائل مورد نیاز برای پایدارسازی تونل های تکی و دوقلو راه احداث شده در سنگ های درزه دار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تأثیر زبری درزه ها در تعیین میزان حائل مورد نیاز برای پایدارسازی تونل های تکی و دوقلو راه احداث شده در سنگ های درزه دار دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تأثیر زبری درزه ها در تعیین میزان حائل مورد نیاز برای پایدارسازی تونل های تکی و دوقلو راه احداث شده در سنگ های درزه دار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تأثیر زبری درزه ها در تعیین میزان حائل مورد نیاز برای پایدارسازی تونل های تکی و دوقلو راه احداث شده در سنگ های درزه دار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تأثیر زبری درزه ها در تعیین میزان حائل مورد نیاز برای پایدارسازی تونل های تکی و دوقلو راه احداث شده در سنگ های درزه دار :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : نشریه مهندسی عمران و نقشه برداری (دانشکده فنی) (Civil Engineering Infrastructures)

تعداد صفحات :۱۴

برای عبور از کوهستان های مرتفع و پرشیب،‏ به جای طولانی نمودن مسیر و ایجاد پیچ های زیاد که به منظور کاهش شیب طولی انجام می گیرد،‏ می توان از تونل استفاده کرد. تونل های راه برحسب نوع مسیر به دو گروه تونل های یک طرفه و دو طرفه تقسیم می شوند. در بزرگراه ها با توجه به تعدد خطوط عبور،‏ از دو نوع تونل شامل: تونل های دوقلو (دارای دو مقطع کوچک مجزا با جریان یک طرفه) و تونل های تکی (دارای یک مقطع بزرگ با جریان دو طرفه) استفاده می شود. هزینه ساخت تونل ها عمدتا به طول،‏ مقطع حفاری و سیستم های نگهدارنده مناسب جهت پایدارسازی جداره آن ها،‏ بستگی دارد. در این میان سیستم نگهدارنده مورد نیاز وابسته به نوع زمین و مشخصات ژئوتکنیکی آن است. در توده سنگ های درزه دار،‏ زبری درزه ها یکی از عوامل مهم در پایدار ماندن مقاطع تونل ها به شمار می رود. در این مقاله تأثیر زبری درزه ها در میزان پایدارکننده های مورد نیاز برای تونل های تکی و دوقلو راه با استفاده از روش مدل سازی عددی DEM،‏ در قالب نرم افزار UDEC،‏ مورد بررسی قرار داده می شود.

کلید واژه: زبری درزه، تونل تکی، تونل دوقلو، مقطع حفاری، مدل سازی عددی، منحنی مشخصه، سیستم نگهدارنده

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.