آمیخته بازاریابی در وب سایت کتابخانه‏ های مرکزی دانشگاه ‏های ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آمیخته بازاریابی در وب سایت کتابخانه‏ های مرکزی دانشگاه ‏های ایران دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آمیخته بازاریابی در وب سایت کتابخانه‏ های مرکزی دانشگاه ‏های ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آمیخته بازاریابی در وب سایت کتابخانه‏ های مرکزی دانشگاه ‏های ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آمیخته بازاریابی در وب سایت کتابخانه‏ های مرکزی دانشگاه ‏های ایران :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی (کتابداری)

تعداد صفحات :۲۶

هدف: این پژوهش با هدف شناسایی تکنیک‌ های بکار رفته در وب سایت کتابخانه های مرکزی دانشگاه های ایران از لحاظ بازاریابی انجام شده است.روش: این پژوهش به روش پیمایشی تحلیلی انجام شده است. جهت جمع آوری داده ‌ها از یک سیاهه ارزیابی استفاده شده است که با استفاده از مطالعه متون و نظر متخصصان تهیه شده است.یافته ‌ها: نتایج این بررسی نشان داد که استفاده از تکنیک ‌های بازاریابی در وب سایت ‌های مورد بررسی در سطح بالایی نیست. میزان بکارگیری تکنیک ‌ها در دانشگاه ‏های دولتی وضعیت مناسب ‌تری نسبت به دانشگاه ‏های غیردولتی دارد.

کلید واژه: کتابخانه‌ های مرکزی، وب سایت، بازاریابی، کتابخانه دانشگاهی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.