شیوع و انگیزه مصرف محصولات آرایشی در بین دختران دانشجوی دانشگاه های شهر همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شیوع و انگیزه مصرف محصولات آرایشی در بین دختران دانشجوی دانشگاه های شهر همدان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شیوع و انگیزه مصرف محصولات آرایشی در بین دختران دانشجوی دانشگاه های شهر همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شیوع و انگیزه مصرف محصولات آرایشی در بین دختران دانشجوی دانشگاه های شهر همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شیوع و انگیزه مصرف محصولات آرایشی در بین دختران دانشجوی دانشگاه های شهر همدان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پوست و زیبایی

تعداد صفحات :۹

زمینه و هدف: مصرف بی رویه محصولات آرایشی می تواند زمینه ساز عوارض متعددی برای فرد شود. این مطالعه با هدف تعیین شیوع و انگیزه مصرف محصولات آرایشی در بین دختران دانشجو انجام شده است.روش اجرا: این مطالعه مقطعی روی ۵۴۰ نفر از دانشجویان دختر دانشگاه های شهر همدان انجام گرفت. شرکت کنندگان به روش نمونه گیری تصادفی ساده با انتصاب متناسب از بین دانشگاه های مختلف همدان انتخاب شده و پرسش نامه ای که شامل دو بخش اطلاعات دموگرافیک و نوع محصول آرایشی مصرفی به صورت خودگزارش دهی از آنان بود، تکمیل شد.یافته ها: از بین محصولات آرایشی رژ لب (%۶۲.۲)، خط چشم (%۵۰.۹) و ریمل (%۴۳.۳) بیشترین مصرف را در بین دانشجویان مورد بررسی داشته و بیشترین دلیل مصرف، حس زیبایی و کسب اعتماد به نفس ذکر شده بود.نتیجه گیری: با در نظر گرفتن یافته های این مطالعه، به نظر می رسد ارائه برنامه های آموزشی در خصوص ارتقاء عزت نفس در بین دانشجویان بتواند نتایج سودمندی را در پیش گیری از مصرف بی مورد محصولات آرایشی به دنبال داشته باشد.

کلید واژه: محصولات آرایشی، دانشجو، دختر، زیبایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.