مقایسه دیدگاه کاربران و کتابداران کتابخانه‏ های عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانه‏ های عمومی درباره کیفیت خدمات کتابخانه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه دیدگاه کاربران و کتابداران کتابخانه‏ های عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانه‏ های عمومی درباره کیفیت خدمات کتابخانه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه دیدگاه کاربران و کتابداران کتابخانه‏ های عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانه‏ های عمومی درباره کیفیت خدمات کتابخانه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه دیدگاه کاربران و کتابداران کتابخانه‏ های عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانه‏ های عمومی درباره کیفیت خدمات کتابخانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه دیدگاه کاربران و کتابداران کتابخانه‏ های عمومی شهر تهران وابسته به نهاد کتابخانه‏ های عمومی درباره کیفیت خدمات کتابخانه :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : دانش شناسی (علوم کتابداری و اطلاع رسانی و فناوری اطلاعات)

تعداد صفحات :۱۶

هدف: پژوهش حاضر به مقایسه دیدگاه کاربران و کتابداران درباره کیفیت خدمات کتابخانه ‏های عمومی درجه یک شهر تهران پرداخته است.روش پژوهش: ارزیابی عملکرد و ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه لایب کوال می ‌باشد. جامعه پژوهش شامل ۸۹ کتابدار و تعداد ۴۰۵۵۶ نفر از کاربران است که ۳۸۱ نفر از کاربران به صورت تصادفی بر اساس فرمول جولی انتخاب شدند.یافته‏ ها: در پاسخ به پرسش‏ های اساسی نشان داده شد که در هر سه بعد لایب ‏کوال (تاثیرگذاری خدمات، کنترل اطلاعات، مکان) از دیدگاه کاربران و کتابداران در وضع موجود و مطلوب تفاوت معناداری وجود داشته و هیچ ‏کدام از ابعاد در وضعیت موجود نتوانسته است به حد مورد انتظار آنان دست یابد. همچنین میزان کیفیت ارائه خدمات کتابخانه‏ های عمومی بالاتر از حد مطلوب است.نتیجه گیری: در پاسخ به فرضیات پژوهش، یافته ‏ها حاکی از آن هستند که در زمینه ابعاد سه گانه پرسشنامه لایب کوال مورد استفاده در کتابخانه ‏های مورد مطالعه، از دیدگاه هر دو گروه کاربران و کتابداران، بعد تاثیرگذاری خدمات نسبت به دیگر ابعاد از اهمیت بیشتری برخوردار بوده است. همچنین از دیدگاه کتابداران زن مورد مطالعه کاربران بیش از حد، از کیفیت خدمات کتابخانه ‏های عمومی انتظار دارند. مقایسه دیدگاه‏ های کتابداران و کاربران مورد مطالعه در زمینه کیفیت خدمات کتابخانه ‏های عمومی حاکی از آن بود که مابین دیدگاه کتابداران و کاربران مورد مطالعه در زمینه میزان کیفیت خدمات کتابخانه‏ های عمومی در وضع موجود تفاوت معناداری وجود داشته و کتابداران به صورت معناداری بیشتر از کاربران از کیفیت خدمات کتابخانه‏ های عمومی در وضعیت موجود رضایت داشته‏ اند.

کلید واژه: مدل لایب ‏کوال، ارزیابی عملکرد، کیفیت خدمات، کاربران، کتابداران، کتابخانه‏ های عمومی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.