مقایسه اثربخشی آموزش محیط زیست بر اساس نظریه هوش های چندگانه گاردنر و شیوه سنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه اثربخشی آموزش محیط زیست بر اساس نظریه هوش های چندگانه گاردنر و شیوه سنتی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه اثربخشی آموزش محیط زیست بر اساس نظریه هوش های چندگانه گاردنر و شیوه سنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه اثربخشی آموزش محیط زیست بر اساس نظریه هوش های چندگانه گاردنر و شیوه سنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه اثربخشی آموزش محیط زیست بر اساس نظریه هوش های چندگانه گاردنر و شیوه سنتی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های ترویج و آموزش کشاورزی

تعداد صفحات :۱۶

پژوهش حاضر با هدف مقایسه اثربخشی آموزش محیط زیست در حیطه دانستن، کاربرد مفاهیم و ماندگاری ذهنی با استفاده از نظریه هوش های چندگانه و شیوه سنتی انجام شد. طرح پژوهش، از نوع طرح های نیمه آزمایشی با گروه کنترل، همراه با پیش آزمون و پس آزمون بود. جامعه آماری شامل دانش آموزان پسر پایه اول در یکی از دبیرستان های شهر تهران بود که نمونه به صورت تمام شماری انتخاب، و با گمارش تصادفی در دو گروه مداخله و کنترل کلاس بندی شد. نتایج نشان داد که در سوال های سطح دانستن پس آزمون، تفاوت معنی داری بین میانگین دو گروه مداخله و کنترل وجود ندارد، ولی در حیطه کاربرد مفاهیم و ماندگاری ذهنی، بین دو گروه تفاوت معنی داری مشاهده شد. بنابراین بر اساس یافته های این پژوهش، آموزش محیط زیست مبتنی بر نظریه هوش های چند گانه، دارای اثربخشی بیشتری در کاربرد مفاهیم و ماندگاری ذهنی نسبت به شیوه سنتی است، ولی در حیطه دانستن مفاهیم، همسان با رویکرد سنتی عمل می کند.

کلید واژه: آموزش محیط زیست، نظریه هوش های چندگانه، آموزش سنتی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.