بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت (AGQ-R) در جامعه دانش آموزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت (AGQ-R) در جامعه دانش آموزی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت (AGQ-R) در جامعه دانش آموزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت (AGQ-R) در جامعه دانش آموزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت (AGQ-R) در جامعه دانش آموزی :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اندازه گیری تربیتی
تعداد صفحات :۲۵
زمینه: نظریه جهت گیری هدف پیشرفت یکی از جدیدترین رویکردهای مطرح شده در روان شناسی انگیزش است. این نظریه، انگیزش دانش آموزان را مورد توجه قرار داده است.هدف: هدف از این پژوهش بررسی روایی و پایایی پرسشنامه اصلاح شده هدف پیشرفت (الیوت و مورایاما، ۲۰۰۸) در جامعه دانش آموزی ایران است. این ابزار جهت سنجش چارچوب ۲X2 جهت گیری هدف پیشرفت بکار می رود.روش: پرسشنامه ها بر روی یک نمونه ۶۰۹ نفری از دانش آموزان راهنمایی مدارس دزفول پرسشنامه اجرا شدند. شاخص های روان سنجی با روش آماری متناسب با آن تعیین گردید.یافته ها: ضرایب آلفا در خرده مقیاس های چهارگانه بین ۰.۶۸ و ۰.۷۹ محاسبه شد. نتایج تحلیل عامل اکتشافی و تاییدی موید آن است که ساختار پرسشنامه برازش قابل قبولی با داده ها دارد و کلیه شاخص های نیکویی برازش، مدل را تایید می کنند.نتیجه گیری: با توجه به شاخص های روانسجی محاسبه شده، این پرسشنامه می تواند برای ارزیابی جهت گیری های چهارگانه هدف پیشرفت در جامعه دانش آموزی مورد استفاده پژوهشگران قرار گیرد.
کلید واژه: انگیزش پیشرفت، جهت گیری هدف پیشرفت، تحلیل عاملی، پایایی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.