بررسی رفتارهای مددجویانه تحصیلی دانش آموزان ابتدایی در کلاس ریاضی: نقش پرسش در تعاملات کلاسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رفتارهای مددجویانه تحصیلی دانش آموزان ابتدایی در کلاس ریاضی: نقش پرسش در تعاملات کلاسی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رفتارهای مددجویانه تحصیلی دانش آموزان ابتدایی در کلاس ریاضی: نقش پرسش در تعاملات کلاسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رفتارهای مددجویانه تحصیلی دانش آموزان ابتدایی در کلاس ریاضی: نقش پرسش در تعاملات کلاسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رفتارهای مددجویانه تحصیلی دانش آموزان ابتدایی در کلاس ریاضی: نقش پرسش در تعاملات کلاسی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)

تعداد صفحات :۲۴

این مطالعه رفتارهای مددجویانه تحصیلی دانش آموزان ابتدایی و ارتباط آن با نگرش نسبت به محیط کلاس و نگرش نسبت به درس ریاضی در سه گروه از دانش آموزان قوی، متوسط و ضعیف، در درس ریاضی، را مورد بررسی قرار داد. نمونه مورد مطالعه مشتمل بر ۱۸۴ دانش آموز دختر و پسر کلاس چهارم و پنجم ابتدایی شهر شیراز بود (۹۹ نفر از کلاس چهارم و ۸۵ نفر از کلاس پنجم). اطلاعات از طریق پرسشنامه «ال اس سی کیو» که دانش آموزان به آن پاسخ می دادند و آزمون محقق ساخته ریاضی، گردآوری شد. پایایی پرسشنامه از طریق بازآزمایی و آلفای کرونباخ محاسبه گردید. نتایج نشان داد در متغیر نگرش دانش آموزان نسبت به محیط کلاس، دانش آموزان کلاس چهارم از دانش آموزان کلاس پنجم و دانش آموزان قوی در درس ریاضی نسبت به دانش آموزان ضعیف نگرش مثبت تری داشتند و تعامل سطح کلاس و سطح پیشرفت در درس ریاضی نیز در این متغیر معنادار بود. در متغیر نگرش نسبت به رفتارهای مددجویانه در کلاس دانش آموزان قوی از متوسط و دانش آموزان متوسط از ضعیف نگرش مثبت تری داشتند. در متغیر نگرش نسبت به درس ریاضی، نگرش دانش آموزان متوسط از دانش آموزان ضعیف مثبت تر بود، ضمن اینکه تعامل سطح کلاس و پیشرفت در درس ریاضی نیز معنادار به دست آمد. همچنین نگرش نسبت به محیط کلاس پیش بینی کننده معناداری برای نگرش نسبت به رفتارهای مددجویانه بود.

کلید واژه: دانش آموزان ابتدایی، مددجویی تحصیلی، نگرش نسبت به محیط کلاس، نگرش نسبت به درس ریاضی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.