تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین اولویت راهبردی به منظور بهبود کیفیت خدمات مشتریان بانکی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات مدیریت راهبردی

تعداد صفحات :۲۱

لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

کلید واژه: کیفیت خدمات مشتریان، بانک، روش تحلیل IPA

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.