بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری به برند و قصد خرید مجدد در مصرف کنندگان ایرانی (مطالعه موردی: لوازم خانگی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)

تعداد صفحات :۱۴

پژوهش حاضر با هدف طراحی و تبیین مدل وفاداری/هواداری نسبت به برند و تمایل خرید مجدد، و شناسایی عوامل موثر و غیر موثر در میان مصرف کنندگان ایرانی می باشد. سنجش متغیرهای تحقیق از طریق یک پیش آزمون و یک آزمون اصلی و با استفاده از دو پرسشنامه صورت پذیرفت. پس از اطمینان از پایایی و روایی ابزار اندازه گیری، از روش های تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی، پرسشنامه در میان نمونه ای متشکل از ۴۰۰ نفر از خریداران لوازم صوتی – تصویری در سه بازار اصلی لوازم خانگی توزیع گردید. روش تحقیق حاضر پیمایشی-همبستگی و به طور مشخص مبتنی بر معادلات ساختاری می باشد. سرانجام، مدل جامع وفاداری/هواداری نسبت به برند و تمایل خرید مجدد نشان داد ارزش ادراک شده، کیفیت ادراک شده و ارزش ویژه به عنوان متغیرهای مستقل و رضایتمندی از برند، تعهد مستمر و عاطفی به عنوان متغیرهای میانجی بر روی وفاداری و تمایل به خرید مجدد یک برند تاثیرگذارند.

کلید واژه: وفاداری، تمایل به خرید مجدد، کیفیت ادراک شده، ارزش ادراک شده، ارزش ویژه ادراک شده، رضایتمندی، تعهد مستمر، تعهد عاطفی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.