ارزیابی تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارزیابی تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارزیابی تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارزیابی تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندگان :
نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهشگر (مدیریت) (Journal of Industrial Strategic Management)
تعداد صفحات :۸
این تحقیق دو مفهوم مهم بازاریابی را مورد بررسی و ارزیابی قرار می دهد: خاستگاه نام و نشان تجاری و ارزش ویژه نام و نشان تجاری برای اولین بار راوی پایپو و همکارانشان در سال ۲۰۰۶ تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری را بر ارزش ویژه نام و نشان تجاری ادغام نموده و مورد بررسی قرار داده اند. در این تحقیق ارزش ویژه نام و نشان تجاری با چهار مفهوم اصلی شامل آگاهی از نام و نشان تجاری، تداعی نام و نشان تجاری، کیفیت ادراک شده و وفاداری به نام و نشان تجاری مفهوم سازی گردیده است. تاثیر متغیر مستقل یعنی خاستگاه نام و نشان تجاری بر هر کدام از مفاهیم فرعی ذکر شده به صورت جداگانه مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته شده است. تحقیق حاضر در دانشگاه آزاد قزوین در بین دانشجویان این دانشگاه به صورت نمونه گیری در کلیه دانشکده ها صورت پذیرفته و تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری بر ارزش ویژه آن نام و نشان تجاری را از دیدگاه مصرف کنندگان و کسانی که از مارک موبایل آگاه هستند را مورد ارزیابی قرار داده است. نتایج تحقیق نشان می دهد که: ارزش ویژه نام و نشان تجاری به طور قابل ملاحظه ای متاثر از خاستگاه نام و نشان تجاری می باشد. تداعی نام و نشان تجاری به عنوان یکی از ابعاد فرعی ارزش ویژه نام و نشان تجاری متاثر از خاستگاه نام و نشان تجاری می باشد. کیفیت ادراک شده به عنوان یک بعد دیگر ارزش ویژه نام و نشان تجاری نیز متاثر از خاستگاه نام و نشان تجاری می باشد. وفاداری به مارک تجاری به عنوان بعد سوم ارزش ویژه نام و نشان تجاری تحت تاثیر خاستگاه نام و نشان تجاری قرار نگرفته است. همچنین در این تحقیق آگاهی نام و نشان تجاری با استفاده از مفاهیمی چون ترجیح دادن، به خاطر آوردن، و مصرف قبلی مفهوم سازی گردیده است.
کلید واژه: خاستگاه نام و نشان تجاری، ارزش ویژه نام و نشان، آگاهی از نام و نشان تجاری، تداعی نام و نشان، وفاداری نام و نشان
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.