تعیین وزن مولفه ‌های تدریس برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه ‌های کشور بر اساس مدل فرایند تحلیل سلسله ‌مراتبی (A.H.P)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تعیین وزن مولفه ‌های تدریس برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه ‌های کشور بر اساس مدل فرایند تحلیل سلسله ‌مراتبی (A.H.P) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تعیین وزن مولفه ‌های تدریس برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه ‌های کشور بر اساس مدل فرایند تحلیل سلسله ‌مراتبی (A.H.P)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تعیین وزن مولفه ‌های تدریس برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه ‌های کشور بر اساس مدل فرایند تحلیل سلسله ‌مراتبی (A.H.P)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تعیین وزن مولفه ‌های تدریس برای ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه ‌های کشور بر اساس مدل فرایند تحلیل سلسله ‌مراتبی (A.H.P) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : آموزش عالی ایران

تعداد صفحات :۲۹

هدف اصلی پژوهش حاضر تبیین و تعیین مولفه ‌های تدریس و سهم و وزن هر یک از آنها در کیفیت تدریس، به منظور به ‌کارگیری در ارزشیابی عملکرد اعضای هیات علمی دانشگاه ‌های کشور است. جامعه آماری مطالعه را تمامی اعضای هیات علمی رشته ‌های علوم تربیتی در ۲۳ دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل می‌ دهد.نتایج پژوهش حاکی از آن است که سهم عوامل مربوط به مدرس، دانشجو و محیط آموزش، به ترتیب معادل ۵۵ درصد، ۲۴ درصد و ۲۱ درصد در کیفیت تدریس ارزیابی شده است. از بین مولفه ‌های مرتبط با کیفیت مدرس نیز، مهارت ‌های حرفه ‌ای مدرس با ۳۹.۱ درصد، به عنوان عمده‌ ترین مولفه، ویژگی ‌های شخصیتی اخلاقی با ۱۶.۳ درصد، اثر محیط آموزش بر مدرس با ۱۳.۶ درصد، اثر کیفیت دانشجویان بر تدریس مدرس با ۱۱.۶ درصد، ویژگی‌ های شغلی مدرس با ۱۱.۳ درصد و ویژگی ‌های جمعیت ‌شناختی مدرس با ۸.۱ درصد، در رتبه ‌های بعدی قرار دارند. موثق‌ ترین منابع اطلاعات درباره کیفیت آموزش به ترتیب اولویت، پرسشنامه دانشجویان، خودارزشیابی مدرس، کارپوشه تدریس، ارزیابی همکاران و متخصصان آموزش و یادگیری بوده ‌اند.

کلید واژه: مولفه‌ های تدریس، ارزشیابی عملکرد، فرایند تحلیل سلسله ‌مراتبی، اعضای هیات علمی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.