مقاله بررسی میزان استفاده کتابخانه های عمومی شهر تهران از اصول بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی میزان استفاده کتابخانه های عمومی شهر تهران از اصول بازاریابی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان استفاده کتابخانه های عمومی شهر تهران از اصول بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان استفاده کتابخانه های عمومی شهر تهران از اصول بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان استفاده کتابخانه های عمومی شهر تهران از اصول بازاریابی :

مقاله بررسی میزان استفاده کتابخانه های عمومی شهر تهران از اصول بازاریابی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در تحقیقات اطلاع رسانی و کتابخانه های عمومی (پیام کتابخانه) از صفحه ۱۲۵ تا ۱۴۶ منتشر شده است.
نام: بررسی میزان استفاده کتابخانه های عمومی شهر تهران از اصول بازاریابی
این مقاله دارای ۲۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بازاریابی
مقاله محصولات و خدمات اطلاعاتی
مقاله کتابخانه عمومی
مقاله تهران

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
بازاریابی، یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آن جا خدماتی مفیدتر و موثرتر ارایه داده و نیاز کاربران و مراجعان خود را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد. کتابخانه، سازمانی بازارمدار است که کلیه فعالیت های آن با توجه به نیازهای کاربر جهت می گیرد و علاوه بر مرتفع ساختن نیازهای موجود، درصدد ایجاد نیازها و تقاضاهای جدید نیز هست. بازاریابی، کتابخانه ها را هم در جهت شناخت نیازهای کاربران و هم در جهت برآورده ساختن این نیازها توان مند می کند. پژوهش حاضر به منظور بررسی میزان استفاده از اصول بازاریابی در کتابخانه های عمومی شهر تهران اجرا شده است. روش پژوهش «پیمایشی توصیفی» و بر اساس مدل بازاریابی “۴p” است. جامعه پژوهش کتابخانه های عمومی شهر تهران بوده اند که ۳۰ کتابخانه زیر نظر هیات امنای کتابخانه های عمومی و ۶۰ کتابخانه زیر نظر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به صورت تصادفی انتخاب شده و به پرسشنامه پاسخ داده اند. داده ها در تابستان ۱۳۸۷ گردآوری شده و با استفاده از نرم افزار آماریSPSS مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. نتایج پژوهش نشان داد که کتابخانه های عمومی تهران از نظر کاربرد آمیخته های بازاریابی در وضعیت مناسبی نیستند و لازم است در این زمینه برنامه ریزی جامع تری داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.