مقاله اثر آموزش با استفاده از تکنیک تمرینات میدانی و مدل حیوانی بر آگاهی کادر درمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثر آموزش با استفاده از تکنیک تمرینات میدانی و مدل حیوانی بر آگاهی کادر درمانی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثر آموزش با استفاده از تکنیک تمرینات میدانی و مدل حیوانی بر آگاهی کادر درمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثر آموزش با استفاده از تکنیک تمرینات میدانی و مدل حیوانی بر آگاهی کادر درمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثر آموزش با استفاده از تکنیک تمرینات میدانی و مدل حیوانی بر آگاهی کادر درمانی :
مقاله اثر آموزش با استفاده از تکنیک تمرینات میدانی و مدل حیوانی بر آگاهی کادر درمانی که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در مجله طب نظامی از صفحه ۲۰۹ تا ۲۱۲ منتشر شده است.
نام: اثر آموزش با استفاده از تکنیک تمرینات میدانی و مدل حیوانی بر آگاهی کادر درمانی
این مقاله دارای ۴ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آموزش
مقاله تروما
مقاله مدل حیوانی
مقاله تمرینات میدانی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
اهداف: حوادث و تروما در سراسر جهان، هرساله قربانیان فراوانی به همراه دارد. در ایران آمار مرگ و میر بیماران ترومایی به صورت غیرقابل قبولی بالاست. لذا بایستی برای کاهش مرگ و میر راه چاره اندیشیده شود. این راهکارها در قالب برنامه های اجرایی، آموزشی، پژوهشی، کنترل عملیات و غیره تعریف می شوند. هدف از این مطالعه، بررسی تاثیر آموزش با مدل حیوانی و تمرینات میدانی بر آگاهی کادر درمانی بود.
روش ها: در این مطالعه توصیفی که در سال ۱۳۶۴ در یکی از دانشگاههای علوم پزشکی انجام شد، ۱۴۴ پزشک شاغل در زمینههای مختلف، به صورت تصادفی انتخاب شده و در ۶ گروه قرار گرفتند. آموزش احیا با استفاده از مدل حیوانی ارایه شد و آزمون های چهار گزینه ای، تشریحی و عملی، قبل و بعد از کارگاه به عمل آمد. داده ها با استفاده از نرم افزار آماری SPSS 14 با آزمون تی زوجی سنجیده شد.
یافته ها: سطح کیفی آگاهی بلافاصله پس از اتمام کارگاه از ۲۶ به ۵۸ و سطح کمی از ۴۹ به ۶۵ ارتقا یافت. همچنین، توانایی عملی افراد از ۴۶ به ۷۵ رسید.
نتیجه گیری: استفاده از مدل حیوانی و آموزش میدانی تاثیر مثبتی بر ارتقای آگاهی کادر درمانی در نجات مصدومان دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.