کاربرد FMEA در ارزیابی ریسک زیست محیطی: مورد کاوی لایروبی اسکله های بندر امام خمینی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کاربرد FMEA در ارزیابی ریسک زیست محیطی: مورد کاوی لایروبی اسکله های بندر امام خمینی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کاربرد FMEA در ارزیابی ریسک زیست محیطی: مورد کاوی لایروبی اسکله های بندر امام خمینی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کاربرد FMEA در ارزیابی ریسک زیست محیطی: مورد کاوی لایروبی اسکله های بندر امام خمینی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کاربرد FMEA در ارزیابی ریسک زیست محیطی: مورد کاوی لایروبی اسکله های بندر امام خمینی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : اکوبیولوژی تالاب (تالاب)

تعداد صفحات :۱۶

با توجه به اینکه بندر امام خمینی یکی از بزرگ ترین بنادر کشور و بزرگ ترین بندر خوزستان بوده و نظر به بالا بودن میزان رسوب گذاری در اسکله های این بندر و مجاورت آن با اکوسیستم خور موسی، در تحقیقی که در سال های ۹۰-۸۹ صورت پذیرفته، ریسک های زیست محیطی ناشی از انجام عملیات لایروبی اسکله های بندر امام خمینی، شناسایی، رتبه بندی و مورد ارزیابی قرار گرفته است. به این منظور ابتدا عوامل ایجاد کننده ریسک ناشی از انجام عملیات لایروبی با استفاده از پرسشنامه های دلفی و نظر سنجی از متخصصین شناسایی شده، سپس از فرایند تحلیل سلسله مراتبی و نرم افزار Expert choice برای تعیین احتمال وقوع هر ریسک استفاده گردید. به منظور تعیین شدت و احتمال کشف هر ریسک و همچنین محاسبه مقدار عددی ریسک از روش تجزیه و تحلیل عوامل شکست استفاده گردید. بر اساس نتایج بدست آمده مشخص شد که در عملیات لایروبی در محیط فیزیکی و شیمیایی، تغییر ریخت شناسی بستر و ایجاد بی نظمی در بستر دریا به ترتیب با ۱۲.۴۱۱ و ۶.۳۹، در محیط بیولوژیکی نیز تخریب زیستگاه های بستر و از بین بردن گونه های کف زی به ترتیب با ۱۰.۸۴۸ و ۳.۳۲۵ و در محیط اجتماعی –اقتصادی تاثیر بر مسائل روانی نیروی انسانی لایروب و زخمی شدن – قطع عضو به ترتیب با ۵.۰۷۲ و ۲.۵۳۸ به عنوان مهمترین ریسک ها بروز می کنند و در عملیات لای ریزی افزایش کدورت با ۶.۰۸۴ و از بین بردن گونه های کف زی با ۶.۰۸ و کاهش فعالیت صید و صیادی با ۱۲.۰۵۴ به عنوان مهمترین ریسک ها شناسایی شدند.

کلید واژه: ارزیابی، ریسک، دلفی، لایروبی، لای ریزی، FMEA

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.