بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان از سطح کیفیت خدمات مراکز خدمات اجتماعی – انتظامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان از سطح کیفیت خدمات مراکز خدمات اجتماعی – انتظامی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان از سطح کیفیت خدمات مراکز خدمات اجتماعی – انتظامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان از سطح کیفیت خدمات مراکز خدمات اجتماعی – انتظامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان رضایت مراجعه کنندگان از سطح کیفیت خدمات مراکز خدمات اجتماعی – انتظامی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : توسعه انسانی پلیس

تعداد صفحات :۲۴

خدمات اجتماعی- انتظامی، به مثابه یکی از مهم ترین وظایف پلیس، نقشی اساسی در کاهش مسائل و مشکلات مردم دارد. به دلیل گستردگی حوزه فعالیت ها در این بخش، شناخت میزان رضایت مردم از این خدمات نقشی اساسی در شناخت میزان رضایت کلی مردم از پلیس خواهد داشت. مقاله حاضر میزان رضایت مردم از این خدمات را در مراکز صدور گذرنامه، معاینه فنی خودرو، دفاتر خدمات انتظامی (دفاتر پلیس+۱۰)، اماکن عمومی، صدور گواهینامه، خدمات وظیفه عمومی، تشخیص هویت و اداره اجرائیات و صدور خلافی خودرو، با هدف احصای شاخص های مناسب برای اندازه گیری میزان رضایت مردم از خدمات اجتماعی- انتظامی پلیس، بررسی کرده است. این پژوهش در نه استان کشور با استفاده از روش پیمایش و نمونه ۳۴۹۲ نفری صورت گرفته است. الگوی مفهومی و پرسش نامه این پژوهش دارای پنج بعد تجهیزات اداری، ویژگی های حرفه ای، ویژگی های رفتاری، نظام اداری و نظام کنترل بر مراکز است. نتایج تحقیق نشان می دهد که میزان رضایت از خدمات بر اساس متغیرهای سن، میزان درآمد و میزان تحصیلات و شغل پاسخ گویان متفاوت است. علاوه بر این، میزان رضایت مردم از تجهیزات اداری بیش از سایر ابعاد است و کم ترین رضایت در بعد نظام کنترل و نظارت بر مراکز حاصل شده است. در میان مراکز خدمات دهندگان، ادارات وظیفه عمومی بیش ترین رضایت و ادارات تشخیص هویت کم ترین رضایت را در بین مراجعان تامین کرده است. از بین استان های بررسی شده نیز مراکز خدمات اجتماعی- انتظامی پلیس در استان مازندران بالاترین رضایت را ایجاد کرده اند و کم ترین رضایت در استان فارس حاصل شده است.

کلید واژه: کیفیت خدمات، رضایت مندی مراجعان، نیروی انتظامی، سنجش کیفیت، عوامل موثر بر رضایت

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.