مقایسه مدیریت مشتری محور در نظام آموزش عالی دولتی با خصوصی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه مدیریت مشتری محور در نظام آموزش عالی دولتی با خصوصی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه مدیریت مشتری محور در نظام آموزش عالی دولتی با خصوصی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه مدیریت مشتری محور در نظام آموزش عالی دولتی با خصوصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه مدیریت مشتری محور در نظام آموزش عالی دولتی با خصوصی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فصلنامه تحقیقات مدیریت آموزشی

تعداد صفحات :۱۶

مدیریت مشتری محور، یکی از ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر، پاسخ گوی مسائل کیفیت و انتظارات مشتری در سازمان ها شناسایی شده است. نظام آموزش عالی نیز می تواند با به کارگیری این راهبرد، بستری را در راستای بهبود کیفیت خدمات و ارتقا و توسعه استانداردهای دانشگاه فراهم کند. با توجه به اهمیت مشتری-درونی و بیرونی-در نظام آموزش عالی، این پژوهش بر اساس مدل مدیریت کیفیت جامع زتهامل، به مقایسه مدیریت مشتری محور، در دانشگاه های دولتی با آزاد اسلامی پرداخته است. در این پژوهش توصیفی-مقایسه ای، ۷۵۰نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه دولتی-مرکز استان مازندران-به روش تصادفی طبقه ای برای نمونه، برگزیده شده اند. برای گردآوری داده ها، از پرسش نامه محقق ساخته بر اساس مدل مدیریت کیفیت جامع زتهامل استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که دانشگاه دولتی، به گونه ای معنادار بیش از دانشگاه خصوصی-آزاد اسلامی-مشتری محور است.

کلید واژه: مدیریت کیفیت فراگیر، مدیریت مشتری محور، نظام آموزش عالی دولتی، خصوصی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.