تاثیر اجرای برنامه ارتقا دانش اساتید هیات علمی بر نتایج آنالیز آزمون های ارتقای دستیاری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال ۱۳۸۸


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر اجرای برنامه ارتقا دانش اساتید هیات علمی بر نتایج آنالیز آزمون های ارتقای دستیاری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال ۱۳۸۸ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر اجرای برنامه ارتقا دانش اساتید هیات علمی بر نتایج آنالیز آزمون های ارتقای دستیاری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال ۱۳۸۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر اجرای برنامه ارتقا دانش اساتید هیات علمی بر نتایج آنالیز آزمون های ارتقای دستیاری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال ۱۳۸۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر اجرای برنامه ارتقا دانش اساتید هیات علمی بر نتایج آنالیز آزمون های ارتقای دستیاری پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه سال ۱۳۸۸ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (بهبود) (journal of kermanshah university of medical sciences)

تعداد صفحات :۹

زمینه: آزمون های چندگزینه ای در آزمون های ارتقای پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به اهمیت برگزاری این آزمون ها به صورت استاندارد، این پژوهش با هدف تاثیر اجرای برنامه ارتقای دانش اعضای هیات علمی طراح این سوالات بر نتایج آنالیز این آزمون ها در سال ۱۳۸۸ انجام گرفت. روش ها: در پژوهشی نیمه تجربی، ۱۰۵ نفر از طراحان آزمون های ارتقای دستیاری پزشکی به روش سرشماری، انتخاب و نتایج تجزیه و تحلیل آزمون های ۱۳۸۷ و پمفلت های طراحی آزمون های استاندارد برای آنان ارسال گردید. ابزار جمع آوری داده های کمی، گزارش تحلیل آزمون وزارت بهداشت در مورد ضریب های تمییز و دشواری و انحراف معیار سوالات و پایایی آزمون و برای داده های کیفی آزمون، ابزار شامل گزارش دبیرخانه شورای آموزش پزشکی در مورد درصد سوالات بدون اشکال ساختاری و درصد سوالات تاکسونومی ۲ و ۳ بود. داده ها با استفاده از آزمون های T زوجی و مستقل و آنالیز واریانس تحلیل گردید. یافته ها: میانگین ضریب تمییز، اعتبار آزمون، درصد سوالات بدون اشکال ساختاری و درصد سوالات دارای تاکسونومی ۲ و ۳ در سال ۱۳۸۸، افزایش معناداری پیدا کرد .(P<0.05) کم ترین ضریب دشواری (۰.۵۴) در سوالات اورولوژی مشاهده شد و بیشترین ضریب دشواری (۰.۶۷) و بیشترین درصد افزایش در ضریب تمییز در سوالات روانپزشکی بود .(P=0.005) نتیجه گیری: نتایج نشان دهنده افزایش دانش طراحان سوال با استفاده از پمفلت های آموزشی و ارایه بازخورد در مورد نتایج آزمون های دوره های گذشته می باشد.

کلید واژه: ارتقای دانش، تحلیل آزمون، دستیاران پزشکی، آزمون ارتقا

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.