هنجاریابی مقیاس یادگیری خودراهبر در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 هنجاریابی مقیاس یادگیری خودراهبر در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد هنجاریابی مقیاس یادگیری خودراهبر در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی هنجاریابی مقیاس یادگیری خودراهبر در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن هنجاریابی مقیاس یادگیری خودراهبر در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۱۳

مقدمه: یادگیری خودراهبر یک شیوه آموزشی مستقل و مادام العمر است که استفاده از آن در آموزش بزرگسالان، در دانشگاه های دنیا رو به توسعه است. هدف از این پژوهش هنجاریابی مقیاس خود درجه بندی یادگیری خودراهبر (Self-Rating Scale of Self-Directed Learning) در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان می باشد.روش ها: در این مطالعه مقطعی – پیمایشی، ۴۰۰ دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پرسشنامه یادگیری خودراهبر را که دارای ۶۰ گویه و پنج مولفه می باشد، تکمیل نمودند. اطلاعات خام با تعیین ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل عاملی بررسی شد.نتایج: نتایج تحلیل عاملی نشان داد که ۵۳ گویه از ۶۰ گویه این مقیاس به جای قرار گرفتن در ۵ مولفه در ۱۲ مولفه جای گرفتند. ۷ گویه به دلیل نداشتن بار عاملی حذف گردید.نتیجه گیری: نتایج این تحقیق حاکی از روایی و پایایی نسبتا بالای مولفه های ۱۲ گانه مقیاس با ۵۳ گویه می باشد.

کلید واژه: یادگیری خودراهبر، مقیاس، هنجاریابی، آموزش پزشکی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.