مقایسه نتایج خودارزیابی استادان و ارزشیابی دانشجویان از عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقایسه نتایج خودارزیابی استادان و ارزشیابی دانشجویان از عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقایسه نتایج خودارزیابی استادان و ارزشیابی دانشجویان از عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقایسه نتایج خودارزیابی استادان و ارزشیابی دانشجویان از عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه نتایج خودارزیابی استادان و ارزشیابی دانشجویان از عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۱۲

مقدمه: نظرسنجی از دانشجویان و اعضای هیات علمی در مورد عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی می ‌تواند به منظور شناخت بهتر نقاط قوت و ضعف عملکرد آموزشی انجام شود. این مطالعه با هدف مقایسه نظرات دانشجویان و اعضای هیات علمی در مورد ارزشیابی عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی همدان در سال تحصیلی ۱۳۸۹-۱۳۹۰ انجام گرفت.روش ‌ها: این مطالعه توصیفی – تحلیلی بر روی ۴۶ نفر از اعضای هیات علمی و ۷۷ نفر از دانشجویان دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان در سال تحصیلی ۱۳۹-۱۳۸۹ به صورت سرشماری انجام گرفت. ابزار جمع ‌آوری اطلاعات دو پرسشنامه متناظر بود. داده ‌ها با استفاده از آزمون‌ های آماری ضریب پیرسون، t زوج، آنوا و ویلکاکسون مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج: میانگین نمرات خودارزیابی اساتید ۷۶.۰۲±۱۰.۵ و میانگین نمرات ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان ۷۱.۱۲±۹.۰۳ بود که بین این دو تفاوت آماری معناداری وجود داشت (P=0.041). نمرات خودارزیابی اساتید با نمرات نظرسنجی دانشجویان (r=-0.299) همبستگی منفی داشت.نتیجه ‌گیری: در این بررسی، نمرات خودارزیابی اساتید نسبت به نمرات نظرسنجی دانشجویان از اعضای هیات علمی در سطح بالاتری قرار داشت. اساتید باید از نظرسنجی دانشجویان نسبت به هیات علمی در راستای ارتقای آموزش خود بهره برده و برای کاهش تفاوت نتایج این دو تلاش کنند.

کلید واژه: ارزیابی، خودارزیابی، دانشجو، هیات علمی، عملکرد آموزشی اساتید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.