ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگی های اعضای هیات علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگی های اعضای هیات علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگی های اعضای هیات علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگی های اعضای هیات علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارائه الگویی ساختاری برای رابطه خودکارآمدی و شایستگی های اعضای هیات علمی با کیفیت تدریس آنان در دانشگاه آزاد اسلامی :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش در برنامه ریزی درسی (دانش و پژوهش در علوم تربیتی-برنامه ریزی درسی)

تعداد صفحات :۲۵

هدف عمده این پژوهش، مطالعه رابطه میان خودکارآمدی و شایستگی های استادان دانشگاه آزاد اسلامی با کیفیت تدریس آنان است. جامعه آماری پژوهش شامل ۲۱۸۱ نفر اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک می شود که از میان آنها با روش نمونه گیری تصادفی از نوع خوشه ای طبقه ای، تعداد ۴۳۶ نفر انتخاب شدند. ابزارهای اندازه گیری پژوهش شامل پرسشنامه محقق ساخته سنجش کیفیت تدریس با ۲۷ عبارت در مقیاس لیکرت و آلفای کرونباخ ۰.۸۶۱، پرسشنامه خودکارآمدی معلمان شوارتزر و همکاران و پرسشنامه محقق ساخته سنجش شایستگی های استادان با ۱۳ عبارت و ضریب آلفای کرونباخ ۰.۸۶۶ و روش انجام تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی علی است. در این پژوهش برای مشخص کردن سهم عوامل خودکارآمدی و شایستگی های استادان بر کیفیت تدریس از رگرسیون چندگانه و مدل سازی معادلات ساختاری بهره گرفته شد. نتایج نشان می دهد که خودکارآمدی با ضریب ۰.۳۱ و شایستگی های استادان با ضریب ۰.۳۳ به صورت مستقیم مثبت و معناداری با کیفیت تدریس رابطه دارند. همچنین ارتباط متقابل مثبت و معنادار بین خودکارآمدی و شایستگی ها ۰.۳۶است. جنسیت استادان در سطح ۰.۰۰۷ بر شایستگی های آنان موثر بوده است.

کلید واژه: خودکارآمدی، شایستگی ها، کیفیت، تدریس، اعضای هیات علمی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.