مقاله بررسی ساختار سازمانی مراکز تربیت معلم و دانشگاه های دولتی استان اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ساختار سازمانی مراکز تربیت معلم و دانشگاه های دولتی استان اصفهان دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ساختار سازمانی مراکز تربیت معلم و دانشگاه های دولتی استان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ساختار سازمانی مراکز تربیت معلم و دانشگاه های دولتی استان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ساختار سازمانی مراکز تربیت معلم و دانشگاه های دولتی استان اصفهان :

مقاله بررسی ساختار سازمانی مراکز تربیت معلم و دانشگاه های دولتی استان اصفهان که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۸ در چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت)) از صفحه ۱۶۱ تا ۱۸۰ منتشر شده است.
نام: بررسی ساختار سازمانی مراکز تربیت معلم و دانشگاه های دولتی استان اصفهان
این مقاله دارای ۲۰ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله دانشگاه های دولتی
مقاله مراکز تربیت معلم
مقاله ساختار سازمانی
مقاله تمرکز
مقاله رسمیت
مقاله پیچیدگی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از این پژوهش بررسی ساختار سازمانی مراکز تربیت معلم و دانشگاه های دولتی اصفهان در سال تحصیلی ۸۶-۸۵ بر اساس نظریه استیفن رابینز بود. سوالهای پژوهش شامل بررسی میزان پیچیدگی، رسمیت و تمرکز در این سازمان ها می باشد. روش پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی و نمونه آماری شامل ۱۱۵ نفر از روسا، معاونین و مدیران گروه های آموزشی دانشگاه های دولتی و مراکز تربیت معلم استان اصفهان در سال تحصیلی ۸۶-۸۵ بود که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای متناسب با حجم، به نسبت ۲۱ به ۹۴ از بین این مراکز و دانشگاه ها انتخاب شدند. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه های پیچیدگی، رسمیت و تمرکز رابینز بود. به منظور تجزیه و تحلیل اطلاعات از آزمون های آماری t با دو گروه مستقل، ضریب همبستگی پیرسون، آزمون همگنی واریانس ها و تحلیل واریانس یک راهه و t² هتلینگ استفاده شد. نتایج حاکی از این بود که بین ابعاد ساختاری دانشگاه های دولتی و مراکز تربیت معلم تفاوت معناداری وجود دارد. در دانشگاه ها میزان پیچیدگی ۸۱/۲۲ و بیشتر از میزان پیچیدگی در مراکز تربیت معلم (۰۹/۱۷) بود و در مراکز تربیت معلم میزان رسمیت ۸۱/۳۳ و تمرکز ۱۸/۳۱ بود که این مقادیر بیشتر از مقادیر مشابه آن در دانشگاه های دولتی بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.