پیش بینی کننده های جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیش بینی کننده های جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیش بینی کننده های جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیش بینی کننده های جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیش بینی کننده های جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان گلستان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : ناتوانی های یادگیری

تعداد صفحات :۲۴

هدف پژوهش حاضر بررسی پیش بینی کننده های جمعیت شناختی اختلالات یادگیری در دانش آموزان ابتدایی استان گلستان بود. در یک مطالعه مقطعی واپس نگر، ۷۰۲ نفر از دانش آموزان پایه های دوم تا پنجم ابتدایی استان گلستان با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ای انتخاب شدند و پرسشنامه اطلاعات جمعیت شناختی، مقیاس تجدیدنظر شده هوشی و کسلر کودکان (WISC-R)، مقیاس درجه بندی مایکل بام جهت سنجش ناتوانی های کلی یادگیری به همراه مصاحبه بالینی را تکمیل کردند. داده ها با استفاده از آزمون خی دو و رگرسیون لوجستیک دو مقوله ای به روش ورود هم زمان با نرم افزار PASW تحلیل گردید. نتایج نشان داد که وضعیت اجتماعی – اقتصادی و محل سکونت قادر بودند به طور معناداری دانش آموزان دارای اختلالات یادگیری را از دانش آموزان فاقد اختلالات یادگیری تفکیک نمایند. مدل کامل رگرسیون نشان داد که %۹۶.۹ موارد به طور صحیح طبقه بندی شدند. وضعیت اجتماعی – اقتصادی پایین و سکونت در نواحی روستایی در پیدایش طبقه کلی اختلالات یادگیری سهیم هستند و میزان بالایی از احتمال ابتلا به اختلالات یادگیری را پیش بینی می نمایند. این یافته ها دارای پیامدهای کاربردی در طراحی مداخلات و آموزش های ترمیمی در اختلالات یادگیری است.

کلید واژه: اختلالات یادگیری، استان گلستان، دانش آموزان ابتدایی، وضعیت اجتماعی – اقتصادی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.