شبکه های بازاریابی ناسالم (با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و مسائل حقوقی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبکه های بازاریابی ناسالم (با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و مسائل حقوقی) دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبکه های بازاریابی ناسالم (با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و مسائل حقوقی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبکه های بازاریابی ناسالم (با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و مسائل حقوقی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبکه های بازاریابی ناسالم (با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و مسائل حقوقی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مطالعات امنیت اجتماعی

تعداد صفحات :۳۵

بازاریابی شبکه ای ناسالم، به عنوان یک پدیده اقتصادی سابقه ای طولانی در جهان دارد. اما ورود این پدیده اقتصادی به ایران به سال ۱۳۷۹ باز می گردد. بازاریابی شبکه ای ناسالم به دو نوع بدون ارائه محصول و با ارائه محصول تقسیم می شود. تا قبل از تصویب قانون ممنوعیت فعالیت شرکت ها و موسسات با ساختار هرمی با شبکه بی انتها، فعالیت در عرصه بازاریابی شبکه ای ناسالم تحت عنوان مجرمانه کلاهبرداری مورد پیگرد قرار می گرفت. اما به دلیل عدم جامعیت این عنوان مجرمانه در خصوص همه فعالین در این عرصه، قانون فوق الذکر در دی ماه سال ۸۴ به تصویب رسید و تاسیس، قبول نمایندگی و عضوگیری برای شرکت ها و موسسات بازاریابی شبکه ای ناسالم را به طور خاص در قالب الحاق بند «ز» به ماده ۱ قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی کشور ۱۳۶۹ جرم انگاری کرد. برای جلوگیری از آثار زیان بار این پدیده اقتصادی، علاوه بر قاطعیت در برخورد کیفری با آن، باید اقدامات پیشگیرانه هم در ابعاد انتظامی و هم اجتماعی را در دستور کار خود قرار دهیم.

کلید واژه: بازاریابی شبکه ای ناسالم، نظم عمومی، اقدامات پیشگیرانه، مسائل حقوقی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.