بررسی میزان مشارکت اقتصادی – اجتماعی در تعاونی های مسکن مهر و عوامل موثر بر آن در شهر مشهد در سال ۸۹-۱۳۸۸


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان مشارکت اقتصادی – اجتماعی در تعاونی های مسکن مهر و عوامل موثر بر آن در شهر مشهد در سال ۸۹-۱۳۸۸ دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان مشارکت اقتصادی – اجتماعی در تعاونی های مسکن مهر و عوامل موثر بر آن در شهر مشهد در سال ۸۹-۱۳۸۸  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان مشارکت اقتصادی – اجتماعی در تعاونی های مسکن مهر و عوامل موثر بر آن در شهر مشهد در سال ۸۹-۱۳۸۸،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان مشارکت اقتصادی – اجتماعی در تعاونی های مسکن مهر و عوامل موثر بر آن در شهر مشهد در سال ۸۹-۱۳۸۸ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : جامعه شناسی کاربردی (مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان)

تعداد صفحات :۲۵

مساله تحقیق حاضر در پی این است که مشارکت اعضای تعاونی های مسکن مهر در سال ۱۳۸۸ در سطح شهر مشهد چقدر است و عوامل موثر بر آن کدامند؟ مباحث نظری در قالب چهار پارادایم جامعه شناختی واقعیت اجتماعی، تعریف اجتماعی، رفتار اجتماعی و پارادایم ترکیبی بیان شده است. روش تحقیق در این پژوهش به صورت پیمایش با حجم نمونه ۳۸۰ نفر با کمک فرمول کوکران از جامعه آماری ۳۶۳۳۰ نفر اعضای تعاونی مسکن مهر در شهر مشهد است. روش نمونه گیری و روش طبقه ای تصادفی است. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه است. تجزیه و تحلیل داده ها با کمک نرم افزار SPSS در قالب بیان آماره های توصیفی و میانگین، میانه، انحراف معیار و ضرایب چولگی و کشیدگی و آزمون فرضیات با کمک آزمون های متناسب با هدف و سطح سنجش متغیرها و استفاده از تحلیل رگرسیون و سرانجام تحلیل مسیر انجام گرفته است و تاثیر متغیرهای مستقل:عدم دسترسی منابع و ناتوانی اقتصادی، ارزیابی از حمایت های مالی و سیاسی دولت، کمبود وقت اضافه اعضا، اعتماد نسبت به مدیران، اطمینان به نتایج طرح، سنت گرایی، تقدیرگرایی، توجه به تبلیغات رسانه های جمعی، تحصیلات، آمادگی روانی، مسوولیت پذیری، آگاهی، رضایت از مدیران، پایگاه اجتماعی، واقعی فرض کردن، خانه دار شدن، استفاده از رسانه های جمعی، از خودبیگانگی بر میزان مشارکت اعضا سنجیده شد و در نتیجه، آگاهی اعضا، استفاده از رسانه های جمعی و توجه به تبلیغات رسانه ها و اعتماد به مدیران، بیشترین تاثیر بر مشارکت اقتصادی اجتماعی آنان را دارا بودند.

کلید واژه: مشارکت، تعاونی، تعاونی مسکن، مسکن مهر، اعتماد، رضایت، پایگاه اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.