بررسی رضایت مادران از مراقبت های بیمارستانی در بخش کودکان بیمارستان شهید بهشتی کاشان در سال ۱۳۸۹


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رضایت مادران از مراقبت های بیمارستانی در بخش کودکان بیمارستان شهید بهشتی کاشان در سال ۱۳۸۹ دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رضایت مادران از مراقبت های بیمارستانی در بخش کودکان بیمارستان شهید بهشتی کاشان در سال ۱۳۸۹  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رضایت مادران از مراقبت های بیمارستانی در بخش کودکان بیمارستان شهید بهشتی کاشان در سال ۱۳۸۹،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رضایت مادران از مراقبت های بیمارستانی در بخش کودکان بیمارستان شهید بهشتی کاشان در سال ۱۳۸۹ :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فیض

تعداد صفحات :۹

سابقه و هدف: باوجود اهمیت رضایت بیمار به عنوان نشان گر کیفیت، اطلاعات به روزی از میزان رضایت مادران کودکان بستری در بیمارستان های کاشان دردسترس نیست. هدف این پژوهش تعیین رضایت مادران کودکان بستری در بخش اطفال از مراقبت های بیمارستانی بوده است.مواد و روش ها: این مطالعه توصیفی با استفاده از پرسشنامه (Pediatric Family Satisfaction Questionnaire; PFSQ) و از طریق مصاحبه با ۲۸۰ نفر از مادران بخش اطفال در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۸۹ انجام شد. داده ها با نرم افزار SPSS و آمار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.نتایج: میانگین سن مادران ۲۸.۰۴ سال بود. میانگین سن کودکان بستری ۲.۴ سال و مدت بستری آنها ۴.۹۷ روز بود. موارد ضعیف ارزیابی شده در حیطه مراقبت های پزشکی شامل عدم امکان دسترسی به موقع به پزشک و عدم مطلع ساختن والدین از نتایج آزمایشات کودک، در حیطه پرستاری، عدم آموزش در مورد اقدامات درمانی و مراقبت های پس از ترخیص، و در حیطه خدمات رفاهی، عدم فراهم کردن فضای مناسب برای بازی کردن کودک (۷۱.۴ درصد) بود. میانگین نمرات رضایت در مورد مراقبت های پزشکی ۲۲.۲۵±۶.۱۹، پرستاری ۲۹.۰۵±۶.۸۸ و خدمات رفاهی ۲۶.۶۸±۶.۹۳ بود. بین رضایت مندی با نوع بیماری کودک رابطه معناداری به دست آمد (P<0.0001).نتیجه گیری: مطالعه حاضر نشان داد که در مجموع رضایت از سه گروه پزشکی، پرستاری و رفاهی کم در بخش اطفال بیمارستان مذکور بود. توجه هوشیارانه پزشکان و پرستاران به مراقبت ها می تواند سطوح نارضایتی ها را کاهش دهد.

کلید واژه: کودکان، مراقبت های بیمارستانی، رضایت مادران

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.