بررسی اثر بخشی آموزش کارگاهی بر میزان اعتماد به نفس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر بخشی آموزش کارگاهی بر میزان اعتماد به نفس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر بخشی آموزش کارگاهی بر میزان اعتماد به نفس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر بخشی آموزش کارگاهی بر میزان اعتماد به نفس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر بخشی آموزش کارگاهی بر میزان اعتماد به نفس دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : فیض

تعداد صفحات :۶

سابقه و هدف: اعتماد به نفس یک احساس ظریف و دقیق است که در بهداشت جسمی و روانی افراد بسیار موثر بوده و به عنوان یکی از زمینه های آسیب پذیری نسبت به افسردگی مد نظر قرار می گیرد.هدف از این مطالعه ارتقاء اعتماد به نفس دانشجویان با استفاده از کارگاه آموزشی است.مواد و روش ها: در پژوهش حاضر که یک مطالعه آزمایشی با تخصیص تصادفی بلوکی است، ۱۰۶ نفر از دانشجویان (۵۴ نفر گروه آزمایش و ۵۲ نفر گروه شاهد) شرکت کردند. برای گروه آزمایش ۶ ساعت آموزش به روش کارگاهی برگزار گردید. پرسشنامه اعتماد به نفس آیزنک در دو مرحله پیش آزمون و پس آزمون و نیز یک ماه پس از کارگاه به عنوان پیگیری اجرا شده و در نهایت، میانگین نمره اعتماد به نفس در هر دو گروه قبل و بعد از مداخله محاسبه شد. نتایج: میانگین نمره اعتماد به نفس در گروه آزمایش از ۲۰.۵۰ در پیش آزمون به ۲۳.۲۲ در پس آزمون افزایش یافت (P=0.001). همچنین، میانگین نمره آزمون یک ماه پس از برگزاری کارگاه در مرحله پیگیری به ۲۲.۶۰ رسید که نشان دهنده افزایش معنی داری در میزان اعتماد به نفس در مرحله پیگیری است (P=0.001)، در حالی که در گروه شاهد این اعداد از ۲۱.۲۹ در پیش آزمون به ۲۱.۲۴ در پس آزمون کاهش یافت. همچنین میانگین نمره آزمون در مرحله پیگیری به ۲۱.۲۷ رسید و تغییر معنی داری در نمره اعتماد به نفس مشاهده نشد.نتیجه گیری: نتایج حاصل از تحقیق، بیان گر آن است که کارگاه آموزشی ارتقا اعتماد به نفس تاثیر مثبتی بر میزان اعتماد به نفس دانشجویان داشته است.

کلید واژه: آموزش، دانشجویان پزشکی، اعتماد به نفس

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.