قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری (واژه نامه توصیفی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری (واژه نامه توصیفی) دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری (واژه نامه توصیفی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری (واژه نامه توصیفی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن قرارداد یادگیری: رویکردی آموزشی در پرستاری (واژه نامه توصیفی) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی

تعداد صفحات :۶

تئوری یادگیری بالغین (Adult learning theory) بیان می‌ کند که بزرگسالان در صورتی که اهداف یادگیری واضح، واقعی و مهم داشته باشند و این اهداف در راستای نیازهای شغلی، حرفه‌ ای و شخصی آنها باشد؛ یادگیری بهتر و پایدارتری خواهند داشت. همچنین این تئوری مطرح می ‌کند که بزرگسالان عمل ‌گرا و مساله محور بوده و یادگیری ‌شان بیشتر درونی است و در یادگیری آنها روش ‌های تجربی نسبت به روش ‌های غیرفعال موثرتر است. در طی دهه‌ های گذشته، معلمین برای حرکت به سوی یادگیری خود – راهبر (self-directed learning)، روش‌ های مختلفی را مورد استفاده قرار داده ‌اند. بر این اساس، یادگیری مشارکتی شکل گرفته و در کشورهای زیادی معمول شده است. یادگیری مشارکتی؛ فعالیت ‌های آموزشی را با نیازهای یادگیرندگان تطبیق می ‌دهد. به طوری که دانشجویان بتوانند مسوول یادگیری خود باشند. یکی از ابزارهایی که بر پایه آموزش بزرگسالان و رویکرد یادگیری خودراهبر و همچنین با در نظر گرفتن تفاوت‌ های فردی طراحی شده، قرارداد یادگیری (learning contract) است.

کلید واژه:

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.